OBORENI SVI REKORDI! Od sletanja na Mesec '69 - ovogodišnji Superboul najgledaniji TV program u SAD!

Autor:

Svet

13.02.2024

17:57

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Ovogodišnji Superboul je zabeležio izuzetan uspeh, postavši najgledaniji televizijski program u Sjedinjenim Američkim Državama od čuvenog sletanja na Mesec 1969. godine, prema preliminarnim podacima Nilsena i televizije Si-Bi-Es.

OBORENI SVI REKORDI! Od sletanja na Mesec '69 - ovogodišnji Superboul najgledaniji TV program u SAD!

Foto: AP Photo/Charlie Riedel

Kako piše magazin "Variety", Superboul (Super Bowl) je privukao prosečno 123,4 miliona gledalaca na različitim platformama, čime je oboren prošlogodišnji rekord od 115 miliona Amerikanaca. Ovaj podatak potvrđuje neospornu popularnost događaja koji spaja sport, spektakl i muziku.

Najimpresivniji deo statistike odnosi se na barem deo utakmice između Kanzas Siti Čifsa i San Francisko Fortinajnersa, koji je pratilo impozantnih 202,4 miliona ljudi. Ovime je srušen rekord od 184 miliona gledalaca, postavljen takođe na prošlogodišnjem Superboulu. Ova brojka svedoči o ogromnom interesovanju publike za sportski spektakl koji pruža Superboul.

U poređenju s jednim od najvažnijih događaja u istoriji, sletanjem na Mesec 1969. godine, Superboul je nadmašio broj gledalaca. Naime, istorijsko sletanje pratilo je između 125 i 150 miliona Amerikanaca, što postavlja Superboul u rangu jednog od najgledanijih događaja u američkoj televizijskoj istoriji, prenosi Tanjug.

Podsetimo, ekipa Kanzas Siti Čifsa odbranila je NFL titulu, pošto je u finalu 58. Superboula u Las Vegasu, posle produžetka, savladala San Francisko 49erse.

Junak trijumfa bio je kvorterbek Patrik Mahoms, koji je bacio tačdaun pas Mekolu Hardmenu za preokret tri sekunde pre kraja meča. Na taj način, Mahoms je treći put kao MVP došao do Lombardijevog trofeja, a Čifsi su postali prva ekipa koja je uspela da odbrani tron još od 2005.godine, kada je to za rukom pošlo Nju Ingland Petriotsima.

Svi akteri Superboula su posle utakmice otišli svojim kućama znatno bogatiji. Igrači oba tima su razdelili ukupno 13.409.000 dolara, s tim što će svakom članu pobedničke ekipe pripasti 164.000, a poraženima po 89.000.

S obzirom na to da su ulaznice za najgora mesta na stadionu bila prodavana za 8.000 dolara, a ona u ložama za po dva i po miliona, te da se pola minuta reklame plaća sedam miliona, procenjuje se da je u ovogodišnji Superboul uloženo preko 23 milijarde dolara.

Sa druge strane, popularni pevač Ašer, koji je nastupao na poluvremenu, nije dobio niti jedan dolar za svoju izvedbu, u kojoj mu je pomogla i Ališa Kiz. Kako je pre nekoliko godina NFL potvrdio, izvođači na Superboulu se ne plaćaju, već su im pokriveni samo troškovi i produkcija. Ipak, ni to pevačke zvezde ne odbija od nastupa na Superboulu, pošto su svesni kakvu reklamu će dobiti.

Na kraju, po završetku utakmice šou je ukrala jedna od najpoznatijih pevačica današnjice Tejlor Svift, koja je iz lože sišla na teren kako bi proslavila titulu sa svojim dečkom Trevisom Kelsijem, koji igra za Kanzas Siti. Kamera je uhvatila sočan poljubac između njih dvoje, što je verovatno bio i najupečatljiviji detalj ovogodišnjeg Superboula.

Ovogodišnji Superboul nije samo sportski događaj, već i pravi medijski spektakl koji je osvojio srca gledalaca širom zemlje. Gledaoci su uživali u uzbuđenju i napetosti tokom utakmice, kao i u atraktivnim reklamama koje su postale tradicija tokom takmičenja.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

BONUS VIDEO

Komentari (0)

Loading