KAKO DA SE ZAŠTITIMO OD PREVARA AGENCIJA: "Juta" slaba garancija!

Autor:

Vesti

26.06.2018

18:05

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Više od 5.000 putnika agencije "S. A. B. travel" izvisilo je za letovanje, a po svemu sudeći, teško je da će novac dobiti nazad, bar ne veći deo koji su uplatili.

Foto: sab.travel/printscreen
300.000 evra iznosi garancija putovanja

Vlasnik agencije Stevan Buđić sam je potvrdio da nema dovoljno sredstava za povraćaj novca jer mu je više od 550.000 evra ostalo "zarobljeno" kod grčkih partnera, a ima rok do sledeće nedelje da isplati oštećene. Ukoliko to ne uspe, biće aktivirana garancija koju izdaje "Juta" u iznosu od 300.000 evra. Međutim, nasamareni putnici ni od nje neće imati mnogo vajde jer i da je svaki svaki putnik uplatio samo po 100 evra, a više je, to je već 500.000 evra, što znači da ne mogu da računaju da će uplaćeni novac dobiti.

NI ZAKON NE ŠTITI

Tako ni "Juta" garancija putovanja, kojom nas iz ove organizacije ubeđuju da smo sigurni ako putujemo sa agencijama koje su članice, očigledno ne znači ništa. Da je tako, potvrdila je i glavni turistički inspektor Vera Božić Trefalt, koja je rekla da nam niko ne može garantovati da nećemo biti prevareni.

S. A. B. agencija nasamarila više od 5.000 putnika, koji će teško dobiti novac nazad

- Sigurno je da niko, bez obzira na to kakvi su zakoni, ne može garantovati da neće eventualno doći do neke prevare ili ovakve situacije jer je to prosto nemoguće - rekla je Trefaltova za Prvu.

S druge strane, direktor "Jute" Aleksandar Seničić ističe da oni rade sve što je u njihovoj moći, ali da moraju da sačekaju da inspekcija završi posao.

- Mogu da zamislim kroz šta ti ljudi prolaze, ali moraju da budu strpljivi da država uradi sve što treba. Imamo obećanje da će inspekcija do kraja nedelje završiti posao jer se garancija aktivira na osnovu njihovog rešenja o insolventnosti. Vlasniku agencije već teče rok od 15 dana da vrati uplaćena sredstva. Ne očekujem tu neke nove obrte, a posle ćemo objasniti ljudima kako da podnesu zahteve. Očekujemo da ćemo sa isplatama krenuti najkasnije do 15-20. jula - objašnjava Seničić i dodaje da se garancija aktivira i srazmerno deli putnicima čak i ako vlasnik vrati deo sredstava.

PREUZELI ODGOVORNOST

Na pitanje šta nam garantuje "Juta" garancija, kada se i pored nje dešavaju ovakve stvari, Seničić odgovara da su oni preuzeli odgovornost i nisu putnike ostavili na ulici.

300.000 evra iznosi garancija putovanja

- Već smo poslali autobuse u Grčku i još ćemo ih poslati kad ljudi završe letovanja, ukupno 20 autobusa. On ne samo da je otkazao putovanja već i povratak ljudi koji su ostali jer se jedno jutro probudio i rešio da više neće da radi.

Mi smo ih preuzeli kao moralnu obavezu, i to je jedino što možemo da učinimo dok čekamo. Mi ne možemo da garantujemo da je neko normalan, već samo da će raditi svoj posao. Prevarili smo se - zaključuje Seničić.

 

 

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (2)

Loading
Svetlana

02.07.2018 18:18

YUTA je najveci lopov medju njima. Obecava nesto sto ne moze da ispuni. Ja sam jedna od prevarenih putnika S A B-a. Zao mi je samo moje dece sto ce leto provesti u Beogradu