PREDSTAVLJENI REZULTATI AIESEC YOUTH SPEAK ISTRAŽIVANJA: Prema mišljenju mladih NIS lider u poslovanju na tržištu Srbije

Autor:

Vesti

26.03.2024

18:30

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Studentska organizacija AIESEC Srbija predstavila je danas rezultate istraživanja Youth Speak.

PREDSTAVLJENI REZULTATI AIESEC YOUTH SPEAK ISTRAŽIVANJA: Prema mišljenju mladih NIS lider u poslovanju na tržištu Srbije

Foto: Foto NIS

Voice (Glas mladih Srbije), koje je pokazalo da je kompanija NIS među studentima prepoznata kao lider po pitanju poslovanja na tržištu u našoj zemlji. Ovo istraživanje se organizuje već devet godina zaredom, a osnovni cilj je da se obrazovnim institucijama, korporativnomsektoru i nevladinim organizacijama približe stavovi i mišljenja mladih u vezi sa obrazovanjem i karijerom.

Kao jedan od poslodavaca sa najvećom ponudom programa za mlade, NIS se Youth Speak istraživanjem vodi prilikom prilagođavanja svojih programa ili kreiranja novih

inicijativa. Ova anketa je za NIS ujedno i vodilja na koje teme kompanija treba da organizuje radionice, kao i koje su dodatne aktivnosti koje je potrebno da se sprovode tokom realizacije kompanijskih programa za mlade. Između ostalog, NIS mladima nudi NIS Calling program studentske prakse, NIS Energy program zapošljavanja, kao i NIS Akademiju, novi program studentske prakse koji se realizuje u skladu sa potrebama fakulteta.

Foto: Foto NIS

Kompanija NIS AIESEC Youth program

Nagradu je u ime kompanije NIS primio Uroš Mirić, rukovodilac Grupe za razvoj brenda

poslodavca.

- Istraživanja kao što je Youth Speak Voice su od izuzetne važnosti za nas. Fokusirani smo na mlade i pružanje najboljih prilika za početak njihovih karijera. Kroz ovakva istraživanja čujemo njihovo mišljenje, ključno za kreiranje programa prilagođenih njihovim potrebama.Razumevanje njihovih prioriteta nam pomaže da bolje odgovorimo na njihova očekivanja od poslodavaca i pružimo im maksimalnu podršku u ovom važnom životnom periodu - rekao je Mirić.

Youth Speak Voice anketa je deo globalne inicijative koja se sprovodi u više od 100 zemalja istovremeno. Anketa se organizuje svake godine, a mladi izražavaju svoje stavove na temu vannastavnih aktivnosti, ciljeva održivog razvoja, obrazovanja i karijere, kao ikarakteristika koje su im bitne kada su u pitanju kompanije.

U ovogodišnjoj anketi u Srbiji učestvovalo je skoro 3500 mladih od 18 do 30 godina. Neki od najznačajnijih zaključaka istraživanja su da se mladi od vannastavnih aktivnosti najčešće bave učenjem stranih jezika, dok su najčešći kanali za sticanje neformalnog obrazovanja YouTube, Instagram i knjige. Glavnim faktorima dobijanja posla u našoj zemlji mladi smatraju fakultetsko obrazovanje i praksu u kompaniji, a idealno trajanje stručne prakse im je od tri do šest meseci, sa fleksibilnim radnim vremenom i mogućnošću rada od kuće.

Studentska organizacija AIESEC  je najveća globalna mreža mladih. Svojim programima
internacionalnih praksi i organizacijom edukativnih i društveno odgovornih projekata,
AIESEC  pruža mladima jedinstvenu mogućnost za lični i profesionalni razvoj.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

BONUS VIDEO

 

Komentari (0)

Loading