PROGRAM IM SE SVODI NA PLJUVANJE VUČIĆA I SNS! Televizije u vlasništvu Junajted grupe daleko od objektivnih! EVO I DOKAZA CRNO NA BELO!

Autor:

Vesti

28.11.2023

17:41

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Ovo samo pokazuje da su televizije u vlasništvu Junajted grupe, odnosno Dragana Šolaka, daleko od onoga kakvim žele da se predstave, a to je da su objektivne i nepristrasne u svom izveštavanju.

PROGRAM IM SE SVODI NA PLJUVANJE VUČIĆA I SNS! Televizije u vlasništvu Junajted grupe daleko od objektivnih! EVO I DOKAZA CRNO NA BELO!

Foto: Tanjug/Strahinja Aćimović

Prema podacima monitoringa, u periodu od 1. novembra do 25. novembra, televizija N1 je u svom izbornom programu, koji je trajao nešto više od 92 sata, čak 69,95% vremena (64 sata, 54 minuta i 12 sekundi) posvetila sadržaju koji je Aleksandra Vučića prikazivao negativno. Ostatak izbornog programa, koji je trajao oko 27 sati, bio je posvećen drugim temama, pokazuju podaci proizašli iz monitoringa jedne agencije koja se bavi analizom izveštavanja medija u predizbornoj kampanji.

Sličan trend zabeležen je i na televiziji Nova S u periodu od 1. do 24. novembra. Od ukupno 88 sati i 53 minuta izbornog programa, 61,21% vremena (54 sata, 23 minuta i 39 sekundi) iskorišćeno je za sadržaj koji predsednika Vučića stavlja u negativan kontekst. Ostatak vremena, odnosno 34 sata, 29 minuta i 54 sekundi, drugim temama iz kampanje.

Ovo samo pokazuje da su televizije u vlasništvu Junajted grupe, odnosno Dragana Šolaka, daleko od onoga kakvim žele da se predstave, a to je da su objektivne i nepristrasne u svom izveštavanju.

Ova medijska anliza dokaz je da je osnovni cilj njihovog i postojanja i poslovanja da predsednika Aleksandra Vučića i vlast Srpske napredne stranke predstave u negativnom svetlu čime dovode u pitanje sve etičke standarde novinarstva.

Bonus video

 

Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije. Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, Telegram, Vajber.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (68)

Loading
Ljubicica

28.11.2023 17:56

Šta drugo oni znaju nego da pljuju Vučićev rad i njega.

Makarije

28.11.2023 18:05

Najgore stvari o tim televizijama dali su njihovi vlasnici iz Luskemburga kada su uradili analizu. Zgrozeni su bili na koji nacin izvestavaju o dogadjajima. Dakle nije ih analizirala vlast, ni opozicija, vec njihovi vlasnici i bukvalno su se ljudi zgrozili.

Mili

28.11.2023 18:12

Kad budu uradili koliko je Vučić uradio tad mogu da se jave

Danka

28.11.2023 18:13

То су они, али, на крају крајева, свако о себи.