Vojvoda i vojvotkinja od Saseksa prave brend: PRINC HARI I MEGAN KAO KARDAŠIJANI!
"Širaz inkorporejtid", firma indijskog glumca Širaza Hasana sa sedištem u Holivudu, koja je radila javnu promociju rijaliti-porodice Kardašijan, pevača Džastina Bibera, pevačice Dženifer Lopez i najbogatije starlete Paris Hilton, tvrdi da su je sada angažovali i britanski princ Hari i njegova supruga Megan Markl.
Prema postu koji je ova firma objavila na Instagramu, vojvoda i vojvotkinja od Saseksa, koji su prošlog meseca dobili dozvolu od kraljice Elizabete Druge da žive u inostranstvu i sami zarađuju novac pošto su se odrekli kraljevskih dužnosti, žele da "Širaz" od njih napravi brend.
Bakingemska palata negirala je i nazvala "kategorički netačnim" navode da su Hari i Megan angažovali ovu firmu, ali "Širaz" objavu nije uklonio sa društvenih mreža. U njoj se pozivaju klijenti firme koji su sa Bliskog istoka, iz Indije, SAD i Azije da pošalju "Širazu" ponude za pojavljivanje vojvode i vojvotkinje od Saseksa na njihovim događajima. Vlasnik Širaz Hasan insistira na tome da on radi direktno s "unutrašnjim krugom" Marklove.
- Uvek se setite da je Megan bila glumica u Holivudu pre nego što je postala princeza - napisao je Hasan na Tviteru.
On je naveo da je već prosledio ponude vredne i do 3,5 miliona dolara timu vojvode i vojvotkinje od Saseksa, tvrdeći da su oni spremni da "igraju igrice". Prema njegovoj tvrdnji, Megan planira da ovo leto provede u Los Anđelesu, svom rodnom gradu.
- Napravićemo je 100 puta većom od Kim Kardašijan, a mi smo oni koji su stvorili Kim. Kažem vam, oni će postati brend vredan više milijardi. Samo gledajte - poručio je Hasan.
Britanski San navodi da stručnjaci za brendiranje procenjuju da bi vrednost saseks rojal brenda Harija i Megan mogla veoma brzo da dostigne onu koju sada imaju bivši fudbaler Dejvid Bekam i njegova supruga Viktorija, a koja iznosi oko 830 miliona evra. Ron Torosijan, izvršni direktor PR firme "5W Pablik rilejšns", smatra da bi vojvoda i vojvotkinja od Saseksa najviše novca mogli da zarade na društvenim mrežama, gde bi jedan njihov post mogao da košta do 225.000 evra.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)