ČETIRI TRIKA ZA UBLAŽAVANJE NADUTOSTI STOMAKA I BRŽE SAGOREVANJE MASTI: Pokrenite creva i ujedno SMRŠAJTE uz OVE NAMIRNICE (FOTO)

Autor:

Lifestyle

16.10.2023

08:30

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Saveti nutricioniste koji mogu da budu od velike pomoći.

ČETIRI TRIKA ZA UBLAŽAVANJE NADUTOSTI STOMAKA I BRŽE SAGOREVANJE MASTI: Pokrenite creva i ujedno SMRŠAJTE uz OVE NAMIRNICE (FOTO)

Foto: shutterstock

Nadimanje stomaka može da bude neprijatno, posebno ako preraste u hronicitet. Ukoliko je to i vaš problem, a uz to imate i višak kilograma kojih nikako ne možete da se otarasite, saveti nutricioniste Klarise Lenher mogu da vam budu od pomoći.

1. Jedite više vlakana

Kako objašnjava nutricionista Lenher, jedan od glavnih uzroka nadimanja i otečenosti stomaka je zatvor, odnosno otežano pražnjenje creva. U oba slučaja trebalo bi proveriti koliki je bio unos vlakana prethodnih dana. Ali, važno je da u jednom obroku ne bude prevelika količina vlakana, jer to može da izazove suprotan efekat i da dovede do još većeg nadimanja.

- Postepeno dodajte vlakna u vaše obroke, jer to ne samo da će smanjiti osećaj nadimanja, već možete i da izgubite višak kilograma – otkriva nutricionista Lenher.

Ukoliko imate problem sa nadimanjem stomaka i pražnjenjem creva, uključite u ishranu pasulj, orašaste plodove, ovas, kruške, suve šljive i neslane semenke suncokreta i bundeve.

Ovsena kaša sa svežim voćem uvek je dobro rešenje za doručak. Ukoliko joj dodate malo suvih šljiva, oraha ili badema, kao i semenke suncokreta, čije i bundeve dobićete kalorijski jak doručak koji će vas dugo držati sitim i podstaći peristaltiku.

Republika

Foto: pexels.com

Kaša sa svežim voćem i orašastim plodovima je odličan izbor za doručak

Hleb od belog brašna zamenite onim od integralnih žitarica, a pre ručka i večere pojedite porciju salate. Tako ćete uneti dovoljnu količinu vlakana i podstaći creva da rade brže.

2. Jedite proteine svakog dana

Da biste smanjili naduost stomaka, uključite proteine u svakodnevnu ishranu. Kako navodi nutricionista Lenher, proteini su važni kako za sitost, tako i za održavanje nivoa energije i topljenje masnih naslaga.

Nalaze se kako u mesu i mlečnim proizvodima, tako i u soji, pasulju i jajima.

3. Uradite trening snage

Osoba koja ima više mišića sagoreva kalorije i u stanju mirovanja, što objašnjava zbog čega mišićave osobe mogu da unesu veću količinu hrane i da se ne ugoje.

- Svako vežbanje je dobro, ali trening snage utiče na rast mišića. Ovaj trening može da pomogne i u gubitku masti i u boljoj definiciji figure – kaže nutricionista.

Republika

Foto: pixabay.com

Šetnja je izvanredna fizička aktivnost i za topljenje masti i za bolji rad creva

Dok će se neki odlučiti za vežbanje u teretani i odabrati dizanje tegova i vežbe na spravama, nećete pogrešiti ni ako se opredelite za kućni trening i radite čučnjeve i druge vežbe visokog intenziteta. Paralelno sa vežbanjem idite u duge šetnje svakog dana, jer one pomažu topljenje masti i takođe povoljno utiču na pokretljivost creva.

4. Pijte biljne čajeve

Iako na našim prostorima mnogi ljudi piju čaj isključivo kad su bolesni, ovaj topli napitak može da bude odličan saveznik kako u eliminisanju nadutosti stomaka, tako i u topljenju masnih naslaga.

Nutricionista Lenher predlaže da odaberete čaj od đumbira ili nane. Ipak, ukoliko imate problema sa bolovima u želucu, čaj od đumbira nemojte piti dok vam to ne odobri vaš lekar.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na Telegramu i Vajberu. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije. Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

BONUS VIDEO:


 

Komentari (0)

Loading