KUPUJ KAO MILIJARDER, ALI POCEPANO! Beograđanin naručio fotelju, stigla mu s rupom, umesto nove, dobio PRAVU KATASTROFU! (FOTO)

Republika.rs

Autor:

Biznis

20.08.2025

11:00

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Platforma Temu kao da se namerno poigrava živcima potrošača.

KUPUJ KAO MILIJARDER, ALI POCEPANO! Beograđanin naručio fotelju, stigla mu s rupom, umesto nove, dobio PRAVU KATASTROFU! (FOTO)

Foto: Privatna arhiva

Kupujte kao milijarder, slogan je pod kojim se reklamira poznata platforma i aplikacija za šoping Temu, a sudeći prema iskustvu jednog Beograđanina, ispada da milijarderi danas kupuju pocepane stvari!

Našoj redakciji, naime, obratio se čitalac iz Zemuna i ispričao svoju muku s ovom planetarno popularnom aplikacijom. On je preko Temua naručio žutu fotelju na rasklapanje, čija je vrednost oko 13.000 dinara.

- Kad mi je stigao paket, prvo, kutija je cela bila pocepana, zdrobljena, odmah sam znao da se nešto dogodilo i samom proizvodu. Otvorio sam i imao sam šta i da vidim, fotelja je na donjem delu, gde se sedi, imala ogromnu rupu. Ne rupicu, nego ozbiljnu rupu. Pozvao sam magacin, Temu ima magacin u Srbiji, i objasnio radnicima šta se desilo. Savetovano mi je da slikam, što sam i uradio, i poslao im slike. Rečeno mi je da će da srede - priča ovaj ogorčeni potrošač.

Foto: Privatna arhiva

Dokazano!

Smatrao je da je stvar završena, da je njegovo sada samo da bude strpljiv i sačeka svoju željenu fotelju, međutim...

- Za nekih desetak dana stigao mi je paket, kad unutra ista ona "moja" pocepana fotelja, ali zakrpljena, ako tako može da se kaže! Ono u životu nisam video! Oni su preko te rupe na fotelji, koja, ponavljam, uopšte nije bila mala, stavili komad tkanine u istoj boji, i zašili. Samo zašili sa spoljne strane. Iz aviona se vidi da je bilo neko oštećenje i da je neko to, onako fuš, odradio - ističe ovaj Beograđanin.

On je našoj redakciji, kao dokaz priče, dostavio fotografije pocepane fotelje, kakva mu je prvobitno stigla, ali i ove "nove", nad kojom bi se svaka krojačica prekrstila. Na slikama se vidi i smrvljena kutija, po kojoj se odmah da zaključiti da je i roba unutra bila u istom stanju.

Dejan Gavrilović iz organizacije potrošača Efektiva kaže da Temu nije firma iz Srbije i da, samim tim, po tom osnovu, našeg sagovornika Zemunca zakon ne štiti.

- S bilo koje inostrane platforme kad se kupuje, koja nije registrovana u Srbiji, isto ćete proći - dodaje Gavrilović.

Foto: Privatna arhiva

Malo opcija

A koje su sad opcije pred ovim čovekom? Prema Gavrilovićevim rečima, jedino što mu preostaje, pošto je slučaj van domašaja zakonskih propisa Srbije, jeste da bude uporan, piše platformi, magacinu...

Podseća i da je rizično kupovati s inostranih platformi.

- Naravno, taj rizik uvek postoji jer ne postoji čvrst propis koji može da zaštiti potrošača. Kad stigne roba iz Kine i vidite da to nije to, kome se žaliti? Prodavcu u Kini, i ako ne odgovori na mejl, nikom ništa. Oni igraju na neki svoj kredibilitet, hoće poštenjem i pouzdanošću da privuku klijente i to je jedina karta na koju oštećeni može da igra. Da slika, odnese, zove magacin, da im zapreti negativnim recenzijama - objašnjava Gavrilović. 

Republika

Foto: Privatna arhiva

 

Potrošači su praktično nezaštićeni kada kupuju robu preko platformi registrovanih u inostranstvu, dodaju iz Efektive.

Evo šta su nam odgovorili iz Temua

Razmotrili smo ovaj slučaj i utvrdili da nema zabeleženih zahteva nakon prodaje niti otvorenih slučajeva u korisničkoj službi koji se odnose na ovu kupovinu. Naši logistički i magacinski partneri nisu ovlašćeni za popravku proizvoda. Ukoliko kupac primi oštećen artikal, ispravan postupak je da kontaktira korisničku službu Temua putem aplikacije ili sajta, kako bismo mogli da pronađemo odgovarajuće rešenje u skladu sa našom politikom.

Temu pruža politiku povraćaja i refundacije u roku od 90 dana za artikle koji stignu oštećeni ili ne odgovaraju opisu. Ohrabrujemo kupca da se direktno obrati našim servisnim kanalima kako bismo mu pružili podršku.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading