EUROKREM BRUKA - UMESTO 5 KG, U KANTI 4,45! Ako laže kompanija "SVISLAJON TAKOVO", čiji je vlasnik Rodoljub Drašković, vaga sigurno ne laže

Autor: B.K.

Vesti

19.03.2024

18:34

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Ogorčeni potrošač izmerio veliko pakovanje poslastice i grdno se iznenadio

EUROKREM BRUKA - UMESTO 5 KG, U KANTI 4,45! Ako laže kompanija "SVISLAJON TAKOVO", čiji je vlasnik Rodoljub Drašković, vaga sigurno ne laže

Foto: Twitter/printscreen

Nastavlja se niz skandala vezanih za eurokrem, kompaniju "Svislajon Takovo" i biznismena Rodoljuba Draškovića, koji je vlasnik pomenute firme.

Ovog puta jedan ogorčeni potrošač je na društvenim mrežama podelio sliku na kojoj se vidi da u kantici u kojoj bi trebalo da bude pet kilograma eurokrema, u stvari, ima manje od 4,5 kilograma. Dakle 10% (i više) manje nego što bi trebalo.

Ispod ove objave, uz njegov, nizali su se komentari drugih potrošača, od kojih su mnogi iznosili iskustva slična njegovom. Ne samo vezano za gramažu već i za kvalitet pomenutog krema, čiji je sadržaj drastično drugačiji nego ranije.

PIŠU I ITALIJANI

Ovom prilikom podsetićemo i na drugi slučaj...

Dobar glas se nadaleko čuje, a loš još dalje. Upravo ovako bi se mogla opisati situacija s eurokremom, koji je svim žiteljima bivše Jugoslavije obeležio mladost, kao omiljena poslastica zbog koje su svi kremovi, ma kako se zvali, u narodu počeli da se zovu tim imenom. Ipak, vremena se menjaju...

Proizvod kompanije "Svislajon", nažalost, osim imena, nema gotovo više ništa zajedničko s nekadašnjim kremom. Pisao je o tome nedavno Srpski telegraf, a informacija je stigla i do italijanskih medija s obzirom na to da je nekada eurokrem naše "Takovo" iz Gornjeg Milanovca (u međuvremenu je ovu firmu kupio "Svislajon", čiji je vlasnik biznismen Rodoljub Drašković) proizvodilo po licenci italijanske kompanije "Gandola". "Gandola" se pre nekoliko godina ugasila, a ne postoji ni eurokrem kakvim smo ga nekad znali, slaže se većina nas koji smo ga konzumirali nekad i sad.

Republika

Foto: Twitter/printscreen

Rodoljub Drašković

Jedan od najpoznatijih italijanskih potrošačkih sajtova LiftParma objavio je tekst o eurokremu, pozivajući se na udruženje potrošača Efektiva, koje je situaciju s popularnim kremom obelodanilo među prvima.

- Od maksimalnih deset odsto lešnika po staroj recepturi, novi sastav sadrži samo tri, dok je kakao puter u novom kremu smanjen sa devet na četiri odsto. Dejan Gavrilović iz udruženja potrošača Efektiva kaže da zbog smanjenja nekih sastojaka eurokrem više nije isti proizvod, već drugačiji, koji je samo vizuelno sličan onome na koji ste navikli.

Eurokrem se više ne proizvodi po licenci italijanske kompanije "Gandola", a to se može razumeti i po tome što tog naziva više nema na ambalaži - piše LiftParma.
Italijani su preneli konstataciju Dejana Gavrilovića iz Efektive da sada ima manje orašastih plodova:

- Sastojci ovog proizvoda su se promenili i to više nije onaj eurokrem na koji smo decenijama navikli, već je sada drugačiji i samo vizuelno podseća na ono što su jeli naši građani. Potrošači nas zovu i kažu da ukus više nije isti, činjenica je i da više nemaju italijansku licencu, kojom je napravljen eurokrem, a kada su je izgubili i zašto, nisam dobio nikakav odgovor kompanije "Svislajon" ni danas.

Foto: Twitter/printscreen

Trebalo da bude pet kilograma, umesto toga samo 4,5kg

PO LICENCI

Srpski telegraf je već pisao o tome da eurokrem više nije ni nalik na onaj proizvod od pre, dok je, s druge strane, cena u nekoliko navrata povećavana.

- Eurokrem, čuveni slatkiš uz koji su odrastale generacije Jugoslovena, više nema isti ukus. Zapravo, od onog eurokrema, čiju je recepturu Jovan Tomović, nekadašnji direktor gornjomilanovačke fabrike "Takovo" pre više od pet decenija doneo iz Italije, ostalo je samo slavno ime. Naime, udruženje potrošača Efektiva je na Fejsbuk stranici podelilo objave nezadovoljnih kupaca, koji su poslali fotografije eurokrema nekad i sad. Na prvoj je onaj koji se proizvodio po licenci italijanske firme "Gandola" i koji je nosio njihov logo, a na drugoj sadašnji proizvod. Međutim, osim drugačije ambalaže, i sastav je potpuno izmenjen - pisao je tada naš list. 

Pitanja ostala bez odgovora

Povodom objave nezadovoljnog potrošača na društvenim mrežama, Srpski telegraf je poslao pitanja kompaniji "Svislajon Takovo". Iako smo sačekali nekoliko dana, nikakav odgovor nismo dobili.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

BONUS VIDEO:

Komentari (1)

Loading
Jovan

20.03.2024 05:13

Braca lopine....