Uslovi imovinskih osiguranja DDOR-a za klijente preko objedinjene naplate po nepromenjenim uslovima
Imajući u vidu aktuelnu regulativu Narodne banke Srbije i potrebu da se izmeni sistem plaćanja pomoću servisa objedinjene naplate, DDOR osiguranje sprovodi korekcije načina naplate premije želeći da brzo odgovori na regulatorna unapređenja i uskladi svoje poslovanje sa postavljenim standardima.
Za svoje korisnike osiguranja imovine i osiguranja od nezgode koji su svoje obaveze plaćali pomoću servisa objedinjene naplate pripremljene su informacije i biće distribuirane svim postojećim korisnicima. Osnovna izmena se odnosi na korisnike porodičnog osiguranja od nezgode koji će od sada biti u mogućnosti da svoje pokriće od povreda, nastave da mesečno ili godišnje plaćaju direktno u poslovnicama DDOR osiguranja, pomoću trajnih naloga u svojim bankama ili administrativne zabrane. Za penzionere, biće na raspolaganju i plaćanje pomoću administrativne zabrane PIO fonda. Korisnici imovinskih osiguranja – Osiguranja nekretnine i pokretnosti, kao i paket „24h hitne kućne popravke“ svi dosadašnji klijenti mogu da nastave da plaćaju na računu objedinjene naplate bez promene u ceni, odnosno pokriću.
- Želeći da na najefikasniji način sprovedemo regulativu NBS i u isto vreme obezbedimo najvažnija pokrića za naše klijente koji su usluge plaćali preko računa objedinjene naplate, ceneći pre svega lojalnost naših dugogodišnjih klijenata, pripremili smo posebne vaučere u iznosu od 500 dinara koje ćemo svima poslati poštom na kućnu adresu. Izuzetno je važno istaći da će samo postojeći korisnici imati mogućnost da zadrže izuzetno povoljne uslove i da ugovaranja novih osiguranja na ovaj način neće biti. Zato smatram da je u interesu svih naših klijenata koji su plaćali naše usluge preko računa objedinjene naplate da nastave da koriste ove usluge po nepromenjenim uslovima - izjavio je Goran Ivanović, direktor Funkcionalne oblasti za Prodaju i marketing DDOR osiguranja.
Govoreći o situaciji kada je nastala šteta zbog pucanja radijatora, te pozitivnom rešavanju i isplati odštete, Dragutin Stefanović, korisnik osiguranja kuće prekoobjedinjene naplate kaže:
- Počeli smo uplatu osiguranja pre 30 godina, jer smo znali da kuća stari. Mi smo jako zadovoljni jer nekog imamo iza leđa ko nas štiti i čuva. Ja i žena pokušavamo sve probleme u životu da preduhitrimo i da ih rešimo. Jedan od razloga što smo komitenti DDOR-a Novi Sad je baš to, da sprečimo probleme.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)