OTKRIVAMO detalje sa tajnog sastanka lidera SzS: Đilas u panici!

IZVOR: Republika

ponedeljak, 18. 3. 2019.| 20:53

16
OTKRIVAMO detalje sa tajnog sastanka lidera SzS: Đilas u panici!

Tvrdim da je lopov i to sam tvrdio ceo život, a sada ću to i da pokažem! Opoziciju frustrira što se neki sudski procesi protiv njihovih ljudi bliže kraju. Ðilasovom batinašu Bjeliću se završava suđenje, a završene su i istrage oko poslovanja "Dajrekt medije", slede razrešenja. Među liderima opozicije je velika nervoza.


KOMENTARI 16

Sortiraj: 
Nikola18. mart 2019. u 21:29

Sve to procesuirati i da napokon odgovaraju za sve sto su pokrali od naroda

1 0 Odgovori

Anja18. mart 2019. u 21:38

Djilas je jedan najobicniji nasilnik,koji zasluzuje da bude u zatvoru,zbog svog nasilnog ponasanja,huskanja omladine,i zbog toga sto je godinamapotkradao gradjane Srbije.Dolijace jednog dana pravdi,a svakako je sad vec ruzna proslost Srbije.Nece gradjani Albanskog brata podrzati.

1 0 Odgovori

Vanja18. mart 2019. u 22:02

Zanimljivi naslovi.

1 0 Odgovori

ruzica18. mart 2019. u 22:05

Predsednik je najavio obracun sa kriminalom u narednom periodu zato su u panici Djilas i kompanija..

1 0 Odgovori

Ruza18. mart 2019. u 22:07

Uspaniceni Djilas pribegava nasilju kako bi pokazao moc koju nema na izborima.

1 0 Odgovori

Nikoletka18. mart 2019. u 22:07

Điki ce da nagraba ,nije odradio zadatak.Sve polako izlazi na videlo.

0 0 Odgovori

Sofija Kovacevic18. mart 2019. u 22:23

Ocigledno je prisutna velika nervoza medju liderima iz redova SzS.

0 0 Odgovori

Valentina18. mart 2019. u 22:31

I meni da se ne poklapa plan i program sa kolegama iz firme...bila bih u panici! :D

0 0 Odgovori

momo18. mart 2019. u 22:40

Panika kod Đikija

0 0 Odgovori

Milan18. mart 2019. u 23:52

Đilas je ucvikao.

0 0 Odgovori

Mica19. mart 2019. u 00:10

Djilas zasluzuje da bude u zatvoru zbog svega sto radi. Nasilnik koji je do juce krao narodne pare.

0 0 Odgovori

Nikolina19. mart 2019. u 00:22

Istrazivanje o poreklu imovine izgleda da je Djilasa najvise uzdrmalo ali docice i Jeremic na red kao i ostali.

0 0 Odgovori

Ana19. mart 2019. u 07:06

Opozicija je u panici i zbog toga siri nasilje.

0 0 Odgovori

Zoka19. mart 2019. u 07:42

Đilas je shvatio da nema više šta da uradi protiv vlasti i sada je nemoćan.

0 0 Odgovori

Tanja19. mart 2019. u 08:41

Nema mesta panici ako je neduzan. Vreme je da se pogleda istini u oci. Svaki kriminalac treba da se suoci sa pravdom, bez izuzetka.

0 0 Odgovori

Katarina19. mart 2019. u 09:31

A sad je u panici,a sta je ucinio da bi spasio buducnost Srbije !?

0 0 Odgovori


IPSOS: Vučiću nakon mitinga porastao rejting za 6 odsto, SzS u padu
IPSOS: Vučiću nakon mitinga porastao rejting za 6 odsto, SzS u padu
39
Dačić poručio Prištini: Manite se pisanja pisama, odavno su ih svi pročitali
Dačić poručio Prištini: Manite se pisanja pisama, odavno su ih svi pročitali
0
Lideri opozicije najavljuju  nerede neviđenih razmera! OVO su dva moguća scenarija protesta
Lideri opozicije najavljuju nerede neviđenih razmera! OVO su dva moguća scenarija protesta
27
SNS: Kada će odgovarati organizatori napada na žene?
SNS: Kada će odgovarati organizatori napada na žene?
18
ĐILASOVI FAŠISTI: Šefovi SzS spremaju odmazdu za pristalice SNS
ĐILASOVI FAŠISTI: Šefovi SzS spremaju odmazdu za pristalice SNS
20
Šamarčina iz Moskve i Brisela za rulju iz SZS: Međunarodna zajednica okrenula leđa nasilnicima
Šamarčina iz Moskve i Brisela za rulju iz SZS: Međunarodna zajednica okrenula leđa nasilnicima
12
SNS: Licemerno da bivša vlast osporava ustavnost projekata
0

SNS: Licemerno da bivša vlast osporava ustavnost projekata

Profesor iz Sedme gimnazije dobija jezive pretnje opasne po život! Saga oko šamara na času nema kraja
0
Profesor iz Sedme gimnazije dobija jezive pretnje opasne po život! Saga oko šamara na času nema kraja
SRPSKA ZASTAVA U ŽENEVI: Srbija sutra postaje punopravni član CERN-a
0
SRPSKA ZASTAVA U ŽENEVI: Srbija sutra postaje punopravni član CERN-a
Moj Kiosk tradicionalno podržao humanitarnu modnu reviju za decu Prihvatilišta!
Društvo

Moj Kiosk tradicionalno podržao humanitarnu modnu reviju za decu Prihvatilišta!

Sponzorisani tekst

 - ponedeljak, 22. 4. 2019. u 15:14 0

Useljenje u novu zgradu Prihvatilišta za decu u Beogradu, za koju su godinama prikupljana novčana sredstva, svečano je obeleženo...

Napustio Dveri zbog saveza sa Đilasom, a sad mu prete zbog prisustva na skupu Budućnost Srbije
Srbija

Napustio Dveri zbog saveza sa Đilasom, a sad mu prete zbog prisustva na skupu "Budućnost Srbije"

Informer, Republika

 - ponedeljak, 22. 4. 2019. u 14:57 10

Bivši član pokreta Dveri Ognjen Milojević tvrdi da dobija učestale pretnje na društvenim mrežama samo zato što je prošlog petka bio...

(VIDEO) Skote, kome prodaješ maglu? Studenti u Kragujevcu očitali bukvicu američkom ambasadoru
Društvo

(VIDEO) Skote, kome prodaješ maglu? Studenti u Kragujevcu očitali bukvicu američkom ambasadoru

Alo, Republika

 - ponedeljak, 22. 4. 2019. u 14:28 9

Na Pravnom fakultetu u Kragujevcu američki ambasador Kajl Skot održao je predavanje u prisustvu nekoliko desetina studenata i mladih...

Dupliran broj negativnih tekstova o Vučiću: Đilas i Jeremić najzastupljeniji opozicionari u štampi
Srbija

Dupliran broj negativnih tekstova o Vučiću: Đilas i Jeremić najzastupljeniji opozicionari u štampi

Tanjug, Republika

 - ponedeljak, 22. 4. 2019. u 14:27 9

U štampanim medijima nije prisutna cenzura, i ne postoji tema koja ne može biti obrađena, ocenili su članovi tima - autora kvartalnog...

Apokaliptično vreme trese Srbiju! Sutra će nas oduvati ORKANSKA KOŠAVA, a onda nas pogađa ŽUTA KIŠA
Društvo

Apokaliptično vreme trese Srbiju! Sutra će nas oduvati ORKANSKA KOŠAVA, a onda nas pogađa ŽUTA KIŠA

Tanjug, Republika

 - ponedeljak, 22. 4. 2019. u 13:55 0

Sutra će u košavskom području i na planinama duvati jak i olujni jugoistočni vetar sa najjačim udarima na području juznog Banata i...

VLADA SRBIJE: Pomoć Notr Damu od milion evra za obnovu katedrale
VLADA SRBIJE: Pomoć Notr Damu od milion evra za obnovu katedrale
0

Vlada Srbije uputila je danas Republici Francuskoj finansijsku pomoć u iznosu od milion evra za...

Užas na Novom Beogradu: Manijak pregazio psa, pa njegova porodica napala decu koja tuguju za životinjom
Užas na Novom Beogradu: Manijak pregazio psa, pa njegova porodica napala decu koja tuguju za životinjom
0

Stravičan incident desio se na Novom Beogradu u naselju Dr Ivana Ribara.

  • Na kiosku
    Danas na kioscima

    Saznajte prvi informacije kojih nema u drugim medijima 

    Naslovna za 22. 4. 2019.

anketa