PSIHIJATRI UPOZORAVAJU DA OBRATITE PAŽNJU! Prepoznajte koliko je potencijalni partner OZBILJAN, smajliji u porukama otkrivaju pozadinu namera i PSIHU

Autor:

Lifestyle

28.01.2022

11:26

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Jedan može da upućuje na to da osoba ima potisnutu agresiju

PSIHIJATRI UPOZORAVAJU DA OBRATITE PAŽNJU! Prepoznajte koliko je potencijalni partner OZBILJAN, smajliji u porukama otkrivaju pozadinu namera i PSIHU

Foto: Fotomontaža/pixabay.com

U današnje vreme, dopisivanje je postalo sastavni deo zavođenja.

Bilo da ste upoznali nekoga u izlasku, preko prijatelja ili na internetu, jedno vreme je dopisivanje obavezno.

Ljudi na taj način žele da spreče gubljenje vremena i trošenje živaca, trudeći se da iz poruka saznaju što je moguće više.

Postavljanje pitanja je, naravno, najbolji način na koji to može da se uradi, ali znate i sami da su ljudi nekad skloni laganju i preuveličavanju.

Kao što mimika otkriva da li vas neko laže i kakav je zaista, tako i mali simboli u porukama mogu da vam kažu, verovali ili ne, kakva je osoba sa kojom se dopisujete.

Psihijatar Mimi Vinsberg smatra da je važno da na pravi način tumačite emodžije i smajlije koje dobijate u porukama.

Republika

Foto: pixabay.com

Par

Ljudi skloni laganju imaju tendenciju da koriste više reči u svojim porukama, a da ne spominjemo neobavezujuće izraze kao što su “možda” ili “sigurno” u slučajevima kada to nije potrebno – istakla je, prenosi Mondo.

Dakle, prva stvar koju ćete primetiti je iskrenost. Ukoliko u porukama šalju više emodžija i smajlija, verovatno su iskrenije osobe.

Emodži koji plače

Možda deluje simpatično, ali prema stručnjacima, upečatljive emodžije (obrnuti smajli ili smajliji sa prenaglašenim emocijama, poput plakanja ili vikanja) šalju napeti i neurotični ljudi, kao i oni željni pažnje.

Ovakvi ljudi doživljavaju negativne osećaje poput besa, anksioznosti, razdražljivosti. S druge strane, otvoreni, komunikativni ljudi često koriste palac na gore i smajliće koji namiguju – kaže Vinsbergova.

Emodži kao zamena za reč

Ukoliko vaš potencijalni partner umesto odgovora češće dobijate emotikone, dopisujete se nesigurnom i stidljivom osobom, koja koristi emodžije kako bi slobodnije govorila o tome kako se oseća.

Velika studija sa Univerziteta u Ročesteru u Njujorku pokazala je da česti korisnici emodžija imaju niske rezultate ekstroverzije, pri čemu introverti najviše koriste emodžije – istakla je Mimi.

Emodžiji, hrane, zanimanja, predmeta…

Ljudi koji koriste emodžije restorana, jela, pića, plesa, usta, imaju tendenciju da budu otvoreniji, prijateljski raspoloženi i samouvereniji. Prijateljski i energični, ekstroverti će nalaziti inspiraciju u društvenim situacijama. Drugim rečima, oni žive život i super se zabavljaju – rekla je doktorka.

Foto: pexels.com

Telefon

Doktorka Vinsberg kaže i da korišćenje znakova interpukcije može da kaže nešto veoma važno o osobi sa kojom se dopisujete. Korišćenje svih znakova interpunkcije po gramatičkim pravilima, može da ukazuje na to da je, za tu osobu, vaš odnos specifičan, jer se ljudi, kada se dopisuju sa nekim ko ih zanima, trude da ne prave gramatičke greške.

To su izbirljivi ljudi, možda čak i malo preterano. Oni se pridržavaju sopstvenih standarda i vrednosti, verovatno spremniji da se suoče sa društvenim normama sopstvenim autentičnim stilom. Kako se i sami približavate takvim tipovima i volite ih, možda ćete biti pod uticajem njihovog stila – objasnila je doktorka.

Kao bonus savet, doktorka je istakla i da povedete ubuduće računa o tome da li vaš potencijalni partner priča o budućnosti i na koji način. Iskreniji ljudi, svesni sebe, svojih osobina i onoga što traže, pokazaće veću dozu spontanosti, dok će lažovi biti skloniji tome da iznose velike planove sa vama.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

BONUS VIDEO:

Komentari (0)

Loading