Željko Mitrović konačno progovorio o parama: Sat vremena rijalitija košta me 10.000 evra
Danas od 21 čas na ružičastoj televiziji počinje dugo očekivani rijaliti "Zadruga 3", a tvorac Imaginarijuma i čelnik televizije Pink Željko Mitrović konačno je za Srpski telegraf otkrio da je sve spremno za početak i da je pred nama još jedna spektakularna sezona, na koju je veoma ponosan.
- Ostali su još neki mali detalji, ali sve je spremno! Mnogo toga je novo. Između ostalog, i pozorište, gde sam imenovao Dragana Marinkovića Macu da bude upravnik. Njemu inače retko daju i uloge, a kamoli da bude funkcioner. Ja sam mu dodelio titulu upravnika. Pored pozorišta, imamo i sportsku halu, u kojoj će se zadrugari takmičiti i po mraku u sportskim disciplinama. Svaki prostor je stvaran i nisu scenografije.
Prvi put u istoriji rijaliti-programa učestvuje i jedan robot, kome ste dali ime Leposava, a koji je inače vaša zamisao?
- Pošto Veliki Šef ne može sve sam, Leposava će biti moja desna ruka. Na ideju da napravim Leposavu došao sam tako što sam shvatio da bi se svaki čovek umorio u ulozi pomoćnika Velikog Šefa, te da bi tu funkciju mogao da obavlja samo robot. Mislim da je Leposava jedna pametna seksi žena, koja će na kraju biti i dopadljiva.
Koliko Leposava brzo uči pravila?
- Ona je već naučila. Bolje se snalazi nego pola zadrugara koji su tamo provodili po nekoliko meseci. Neki od njih ne mogu da pronađu čamac kada ih pošaljemo u vodu, što je osnovno, dok Leposava nalazi i nemoguće stvari. Ona je već sada od njih pametnija i inteligentnija, a što je najvažnije, elokventnija i rečitija. Glas joj je još uvek kompjuter, ali njen fond reči je veći i brže uči reči od pola zadrugara.
Danima se spekulisalo o tome koliko košta jedan ovakav rijaliti-šou, pa da li je ovo jeftino ili skupo ulaganje?
- Sat vremena rijalitija košta između 6.000 i 10.000 evra. Tako da priče koje čujem okolo da je ovakav program jeftin su apsolutna laž.
Da li ste više profitirali od Lunine ili od Kijine priče?
- Vrlo slično su prošle te dve sezone. Po nivou profitabilnosti gotovo ekvivalentno. Po broju gledalaca je gotovo isto. I jedna i druga su vrlo sličan rezultat. Zvezde rijalitija mogu da budu veće i manje, ali gledanost nije vezana za jednog ili dva igrača. Ljudi se vezuju za ukupan broj emocija. Dakle, mora da bude više paralelnih priča, s tim da su pokazali da uvek postoje nosioci igre.
Iz prve sezone Luna je izašla kao negativac, a iz druge kao pobednik. Kako je to moguće?
- Ljudi znaju da prepoznaju iskrenu emociju i to nagrade. Ko od igrača uspe da zagospodari emocijama većinskog dela publike, ima najveće šanse za pobedu. Ljudi su i kod nje prepoznali emociju i zato je pobedila. Rijaliti je u platformi jedna velika emocija. Morate da budete prilično iskreni zato što su se ljudi u Srbiji u jednoj stvari izveštili - da dobro prepoznaju emociju sa ekrana. Na iskrenu reaguju vezivanjem, a na fejk reaguju burno.
Da li je istina da su ove godine još veći honorari?
- Honorari za zadrugare su značajno veći, odrešio sam kesu.
Veliki Šef je prošle godine oštro kažnjavao svaki vid nasilja. Da li će i ove sezone biti još oštriji po pitanju kršenja pravila?
- Veliki Šef, i kada bi hteo da bude popustljiv, sada ima Leposavu, koja mu to neće dozvoliti. Ako Veliki Šef nešto propusti, Leposava je tu da sve vidi i da poslednji sud.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (2)
Đurđe
06.09.2019 08:27
Cena prava "sitnica" za grandomane.
Jelenko
06.09.2019 15:09
Plati pa klati.