AVION POLETEO SA 130 PRAZNIH MESTA! Šta se dešava sa srpskim turistima koji su bili zarobljeni na aerodromu na Kipru: Oglasilo se Ministarstvo
Turisti su naveli i da nisu dobili nikakve informacije.
Foto: Tanjug/AP/Petros Karadjias
Putnici, koji su juče tokom celog dana bili zarobljeni na aerodromu na Kipru, danas se vraćaju za Beograd, poručili su iz Ministarstva za turizam i omladinu, piše Kurir.
Podsetimo, 73 putnika iz Srbije, bilo je zarobljeno na aerodromu. Svi su uplatili letovanje preko poznate agencije iz Beograda, a nije im bilo dopušteno da se čekiraju, jer ih nije bilo u sistemu.
Turisti su naveli i da nisu dobili nikakve informacije, kao i da je avion odleteo bez njih. Međutim, agencija je obezbedila smeštaj turistima, kao i let za danas. U rešavanju problema naših turista uključila se i pomoćnica ministra za turizam i omladinu za sektor turističke inspekcije Dunja Đenić, koja je dodatno potvrdila da će putnici iz Srbije danas biti vraćeni u Beograd, i to u dve grupe.

Foto: shutterstock/IM_photo
- Putnici su ostali na aerodromu bez mogućnosti da se ukrcaju, avio-kompanija je napravila grešku prilikom čerkiranja i nisu mogli da čekiraju naše putnike. Avion avio-kompanije u kome je trebalo da se nađu naši putnici, zaista jeste otišao sa 130 praznih mesta i kao takav je i sleteo u Beograd. Definitivno nije bio dabl sejl, nisu duplo prodate karte, stvarno je došlo do problema kod avio-kompanije prilikom čekiranja karata - istakla je ona.
Dodala je da je bitno da su uspeli da putnicima obezbede smeštaj do obezbeđivanja transporta.
- Putnici su se smestili u hotele, a pretpostavlja se da će danas u dva termina biti vraćeni za Beograd, jedna grupa u prepodnevnim časovima, a druga u poslepodnevnim časovim i nadamo se da će sve biti u redu - rekla je.
Govoreći o pravima putnika Đenić naglašava da se za bilo koji problem uvek mogu javiti sektoru turističke inspekcije, a time će oni dalje utvrditi da li je određena agencija ispoštovala program.
- Bez obzira što se ovde sad konkretno radi o greškama koje je prouzrokovala avio-kompanija, svakako je kupljen aranžaman preko agencije koja je odgovorna za pružanje usluga koje pružaju treća lica, pa u ovom slučaju i za smeštaj, odnosno za prevoz putnika. Što se tiče nas kao sektora, turističke inspekcije, mi možemo da utvrđujemo da li je turistička agencija ispoštovala program putovanja koji je prodala putnicima, a u tom smislu mislim na datum povratka putnika. Što se tiče generalno njihove nadoknade za taj povratak dana kasnije, mi nemamo pravo kao inspekcija da nalažemo da agencija nadoknadi sredstva putniku, već se takvi postupci rešavaju sudskim putem - objasnila je Đenić.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
BONUS VIDEO
Komentari (0)