EFIKASNA ZAŠTITA ZA VAŠ TELEFON

Autor: Republika

Vesti

13.11.2019

13:23

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Od sada u Srbiji možete kompletno osigurati svoj mobilni telefon

Foto: Promo foto

Prema najnovijim istraživanjima u Srbiji svaki drugi korisnik mobilnog telefona imao je polomljen ekran ili veće fizičko oštećenje  telefona, dok je svakom petom vlasniku mobilni ukraden.

Popravka kod neovlašćenog servisera obično je jeftinija nego u ovlašćenom servisu, ali se time gubi garancija proizvođača. Ovaj i drugi brojni razlozi dovoljan su argument da svoj mobilni telefon osigurate polisom "Dunav osiguranja". 

Kompanija "Dunav" svim vlasnicima novih mobilnih telefona kupljenih u mts poslovnicama omogućava osiguranje mobilnih telefona, novom polisom, jedinstvenom na srpskom tržištu.

Šta pokriva polisa osiguranja?

  • mehanička oštećenja, uništenje uređaja i štete koje nisu pokrivene garancijom, uključujući i lom ekrana,
  • nestanak ili gubitak telefona usled provalne krađe i razbojništva,
  • oštećenja usled direktnog dejstva tečnosti ili isparenja izazvanih vodom i drugim tečnostima i
  • troškove neovlašćenog korišćenja uređaja u slučaju provalne krađe i razbojništva.​

Polisom osiguranja dobijate popravku telefona u ovlašćenom servisu u slučaju fizičkog oštećenja, ili novi uređaj u slučaju provalne krađe i razbojništva.

Kako i gde možete da osigurate svoj pametni telefon? 

Kada izaberete telefon u mts poslovnici i odlučite se za postpejd tarifu, kod prodavca telefona možete ugovoriti i zaštitu za svoj novi uređaj  – polisu osiguranja koja će ga štititi tokom perioda otplate (24 meseca).

Procedura je jednostavna, a visina premije osiguranja zavisi od cene kupljenog mobilnog telefona.

Za telefon čija je vrednost do 19.360 dinara, mesečna premija iznosi 199,50 dinara, a za uređaj čija je cena do 38.720 dinara - visina premije je 378 dinara. Ovom polisom moguće je osigurati i telefone čija je cena viša od navedenih primera.

Kako i gde prijaviti štetu?

Šteta se prijavljuje u roku od tri dana:

  • u mts poslovnici,
  • na broj telefona Kol centra osiguravača 0800 130 147 – poziv je besplatan, ili
  • na  i-mejl adresi telekom.rs@allianz-assistance.at.

 Za više informacija obratite se prodavcima na prodajnim mestima mts ili se informišite na sajtu mts (www.mts.rs) odnosno Kompanije "Dunav osiguranje" (www.dunav.com).

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading