OTKRIVENO JOŠ PROBLEMA NA BOING 737 MAX 9 AVIONIMA! Oglasio se i direktor: "Frustriran sam i razočaran!"

Autor:

Svet

24.01.2024

06:33

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Avion na letu Alaska erlajnsa prinudno je sleteo na aerodrom nakon što je prozor i sa delom trupa eksplodirao 6. januara.

OTKRIVENO JOŠ PROBLEMA NA BOING 737 MAX 9 AVIONIMA! Oglasio se i direktor: "Frustriran sam i razočaran!"

Foto: youtube.com/bloomberg television

Izvršni direktor kompanije Alaska erlajns, Ben Minući rekao je da je novim internim inspekcijama aviona Boing 737 Maks 9 tog avio-prevoznika, nakon incidenta ranije ovog meseca, otkriveno da su "mnogi" avioni imali labave zavrtnje.

- Više sam nego frustriran i razočaran. Ovo se dogodilo našoj kompaniji. Desilo se našim klijentima i desilo se našim ljudima. I moj zahtev Boingu je šta će učiniti da poboljšaju svoje programe kvaliteta u kompaniji - rekao je Minući i dodao da je na Boingu da poveća kontrolu kvaliteta kako se ovakvi incidenti ne bi ponavljali u budućnosti

Avion na letu Alaska erlajnsa prinudno je sleteo na aerodrom nakon što je prozor i sa delom trupa eksplodirao 6. januara, a nakon toga labavi zavrtnji otkriveni su i na letelicama američke aviokompanije Junajted erlajns.

Posle istrage MAX 9 letelice Alaska Airlines su prizemljene.

Nekoliko sati nakon incidenta na letu Alaska erlajnsa, američka Federalna uprava za vazduhoplovstvo (FAA ) je naredila prizemljenje 171 od 218 aviona Biong 737 Maks 9 koji su u upotrebi, dok inspekcije na letelicama ne budu završene.

Nedugo potom, FAA je objavila da bi avio-kompanije trebalo da pregledaju i starije modele Boingovih aviona 737-900ER, koji koriste isti dizajn vrata kao model 737 MAX 9, kao dodatni nivo sigurnosti.

Piloti tri puta prijavljivali kvar

Piloti aviona kompanije Aljaska erlajns, koji je morao prinudno da sleti na aerodrom u Portlandu nakon što se otkinuo deo trupa letelice, prijavljivali su ranije tri puta da u letelici gore lampice koje upozoravaju na pritisak u kabini njihovog aviona Boing 737 MAKS 9, otkriveno je tokom istrage incidenta.

Predsednica američkog Nacionalnog odbora za bezbednost saobraćaja (NTSB) Dženifer Homendi potvrdila je da se lampica za signaliziranje kvara sistema automatske regulacije pritiska palila 7. decembra, 3. januara i 4. januara, ali je rekla da nije jasno da li je bilo veze između tih događaja i onoga što se desilo, prenosi Rojters.

BONUS VIDEO:

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading