PRIVREDNICI IZ SRBIJE U KELNU: Srpska hrana osvaja svet
PKS i RAS organizuju nastup srpskih privrednika na veoma značajnom sajmu "Anuga 2025" u Kelnu, u Nemačkoj.
Foto: shutterstock/PV productions
Privredna komora Srbije (PKS) i Razvojna agencija Srbije (RAS) organizuju nastup srpskih privrednika u okviru nacionalnog štanda Srbije na predstojećem Međunarodnom sajmu prehrambene industrije "ANUGA" 2025, koji će se održati u Kelnu od 4. do 8. oktobra.
Kako je najavila PKS, na sajmu "ANUGA" 2025, srpski proizvođači predstaviće svoje proizvodne programe na dva nacionalna štanda Srbije i to u paviljonu gotovih proizvoda "Fine Food" i u paviljonu zamrznutnih proizvoda "Frozen Food".
Nastup na ovoj manifestaciji kako naglašavaju u PKS omogućava izlagačima da predstave svoje proizvode i plasiraju ih na nova tržišta, kao i da pospeše postojeće i steknu nove poslovne kontakte.
Pravo na učešće na ovom sajmu u okviru nacionalnog štanda imaju privredna društva i preduzetnici registrovani u Srbiji koji se bave proizvodnjom prehrambenih proizvoda.
Dodaje se da je "ANUGA” (www.anuga.com) jedan od najvećih međunarodnih sajmova iz oblasti prehrambene industrije na svetu, koji se svake druge godine održava u Kelnu, u Nemačkoj. Sajam svake druge godine okupi oko 8.000 izlagača iz više od 118 zemalja i 140.000 posetilaca iz 200 zemalja.
Privredna Komora Srbije neprestano sprovodi međunarodne poslovne inicijative i akcije promocije srpske privrede, a jedna od zapaženijih je bila nedavna poseta Japanu.
„Srbija je u ovom trenutku jedna od najzanimljivijih destinacija za japanske kompanije, naročito iz proizvodnog sektora. To se jasno vidi iz svih razgovora koje smo vodili sa predstavnicima vodećih kompanija i privrednih udruženja tokom boravka u Tokiju i Japanu“, rekao je ovim povodom Marko Čadež, prvi čovek PKS, za Radio-televiziju Srbije.
Predsednik PKS je kao član državno-privredne delegacije boravio u Japanu koju je, tokom zvanične posete, predvodio predsednik Aleksandar Vučić.
„Svet se ubrzano menja, globalni dobavljački lanci se redefinišu, i ako želite da budete prisutni u Evropi – morate da imate svoju proizvodnju u Evropi. Srbija je zbog svoje pozicije, sporazuma o slobodnoj trgovini i povoljnog poslovnog ambijenta, jedna od najatraktivnijih destinacija za takve investicije. Već imamo japanske kompanije koje uspešno posluju u Srbiji, zadovoljne su uslovima, poslovanjem i načinom na koji iz Srbije mogu da plasiraju svoje proizvode na evropskom i svetskom tržištu. Preko naših sporazuma o slobodnoj trgovini, investitori dobijaju pristup tržištu od 2,8 milijardi potrošača“, istakao je Čadež.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)