Odličan nastup naših kompanija na sajmu u Čikagu

Autor:

Vesti

17.11.2023

15:09

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Srpski proizvodi osvajaju Ameriku.

Odličan nastup naših kompanija na sajmu u Čikagu

Foto: Foto Zorana Delić

Na Međunarodnom sajmu robnih marki PLMA koji je održan u Čikagu, naše kompanije zabeležile su sjajne rezultate! Održano je skoro 400 sastanaka predstavnika kompanija iz Srbije sa potencijalnim poslovnim partnerima, a prema prvim analizama dogovorena vrednost izvoznih poslova je skoro tri miliona evra. Najviše zainteresovanih za naše proizvode je iz SAD, Kanade i Australije, ali i iz Meksika, Velike Britanije, Kolumbije, ističe Zorana Delić, iz Privredne komore Srbije. 

Na sajmu PLMA od 12. do 14. novembra  među više od 1.700 izlgača iz skoro 60 zemalja, svoje proizvode i izvoznu ponudu, u organizaciji Privredne komore Srbije (PKS) i

Razvojne agencije Srbije (RAS), promovisalo je 19 kompanija iz Srbije. 

„Čikago PLMA predstavlja najveći događaj za brendove prodavnica u Severnoj Americi i odlična je prilika da se naše firme na jednom mestu povežu sa vodećim kupcima na tržištu Amerike. Tokom trajanja sajma naše firme imale su intenzivne razgovore sa velikim brojem distributera, trgovaca na malo i veliko, prodavcima specijalizovane robe i drugim“, podseća Delić.

Bogata ponuda proizvoda iz Srbije

U Čikagu su svoje proizvode predstavile kompanije: „Sirogojno Company“, „Stanić“,Arilje, „Packom International“,Beograd, „PIK Bečej“, „Laki“, Arilje, „Master Fruits“, Beograd, „ITN Group“, Beograd, „Agranela“, Valjevo, „Budimka“, Požega, „ColdPressok“, Beograd, „Yumis“, Niš, „Flora“, Ivanjica, „GMP Jarmenovci“, „CG Foods Europe“,Ruma „Rubin“, Kruševac, „Umprom“, Stara Pazova; „Albu“, Novi Sad, „Beorol Prima“, Beograd, „ Sevan Stil“, Beograd.

Široka ponuda srpskih prehrambenih proizvoda od smrznutog voća i povrća, džemova, voćnih namaza i sokova, preko ajvara, tradicionalne zimnice i vrhunskog vina do proizvoda kućne hemije, preparata i farbi za kosu, kao i plastične ambalaže različite primene privukla je veliki broj posetilaca, poslovnih partnera, kao i predstavnika trgovinskih lanaca. 

Slogan ovogodišnjeg sajma bio je "THE STORE BRANDS PHENOMENON", a na manifestaviji se predstavilo preko 30 nacionalnih paviljona među kojima je i Srbija. Manifestaciju je posetilo oko 5000 profesionalnih posetilaca.
PLMA - Udruženje privatnih proizvođača robnih marki je neprofitna organizacija osnovana 1979. za promociju brendova prodavnica. To je jedina trgovinska grupa te vrste, koja predstavlja 4.000 kompanija članica u više od 75 zemalja. Organizuju dva sajma godišnje PLMA u Čikagu i Amsterdamu.

Brendovi prodavnica su proizvodi koji nose ime prodavca ili privatne brendove. Ankete otkrivaju da se sve češće kupci odlučuju za kupovinu brendove prodavnica za koji dobijaju dobar kvalitet po nižoj ceni. 

 

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading