SRBIMA KOJI LETUJU NA RODOSU SE VRAĆAJU PARE: Proglašeno vanredno stanje, Seničić dao VAŽNE informacije za naše turiste!

Autor:

Vesti

26.07.2023

16:38

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Direktor YUTA se oglasio nakon proglašenog vanrednog stanja na Rodosu.

SRBIMA KOJI LETUJU NA RODOSU SE VRAĆAJU PARE: Proglašeno vanredno stanje, Seničić dao VAŽNE informacije za naše turiste!

Foto: Tanjug/AP

Zbog požara epskih razmera koji su pogodili Rodos, proglašeno je vanredno stanje.

Vatrogasci se svim silama bore sa vatrenom stihijom koja se brzinski širi. 

Povodom toga, oglasio se direktor YUTE, Aleksandar Seničić i poručio da sa Krfa i Evije niko nije evakuisan jer je požar izbio u delu gde nema naših turista.

Foto: Tanjug/T. VALIČ

Aleksandar Seničić, direktor YUTA

Iako se šire dramatični snimci požara koji bukti i stanovnika koji beže od vatre, Seničić tvrdi da velika većina građana želi da nastavi letovanje. Ipak, postoje i oni tursti koji po svaku cenu žele da se vrate u Srbiju, ali napominje da nažalost to nije moguće danas i sutra, te da ljudi moraju biti strpljivi.

Sa druge strane, šta se dešava ako je neko rezervisao smeštaj u delu koji je zahvaćen požarom? Seničić kaže da situacija nije nimalo jednostavna, te da se novac sigurno vraća samo u jednom jedinom slučaju - ako je zahvaćen objekat u kom gosti borave.

Ako je požar zahvatio objekat gde gosti treba da borave, tu nema nikakve dileme, biće im ponuđen ili novi objekat, destinacija ili povraćaj novca. Ipak, to nije čest slučaj, najčešće se ljudi uplaše jer čuju da je na ostrvu požar, pa ne bi tamo da putuju. Međutim, to niije tako jednostavno. Da biste dobili novac nazad mora da bude proglašena vanredna situacija na ostrvu ili u državi i samo u tim okolnostimaa agencija može da zahteva povraćaj od hotela ili od prevoznika - navodi naš sagovornik.

Seničić dodaje da to nije situacija koja je trenutno na snazi u Grčkoj, te da u okolnostima gde aerodrom funkcioniše i ljudi nisu fizički ugroženi, novac je nemoguće vratiti.

Ako hotel ima mogućnosti da vas primi, podrazumeva se da niste fizički ugroženi, ukoliko aerodrom funkcioniše i postoje normalni uslovi za obavljanje turističkog projekta, ne vraća se novac. Agencije su unapred platile i pare nisu kod nas, već kod prevoznika i u hotelima i mi zavisimo od pravnih okolnosti. Oni nama neće vratiti novac na osnovu straha, možemo da se plašimo i komaraca pa da ne idemo na more. Kada dođe do ekstremnih situacija, mora da postoji pravni osnov. Na Zapadu je to drugačije, njima putno osiguranje pokriva i ovakve ekstremne situacije. Mi nažalost nemamo tu vrstu proizvoda od osigurača, niti kulturu putovanja da putnici kupuju tu vrstu osiguranja - zaključuje Seničić.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

BONUS VIDEO

 

 

Komentari (0)

Loading