MRZELO IH DA POPRAVE, PA IZVUKLI JEDNU ŽICU: Servis Poršeov na Adi izgubio klijente

Autor:

Vesti

09.05.2023

20:49

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Njih je odavno napustio i poslednji zlatni sertifikovani tehničar, kaže nezadovoljna mušterija.

MRZELO IH DA POPRAVE, PA IZVUKLI JEDNU ŽICU:  Servis Poršeov na Adi izgubio klijente

Foto: Tanjug

Servis poršea na Adi Ciganliji, jedini registrovani servis u Srbiji za ovu marku automobila, nema licencirane majstore, a vrši popravke. Ovaj servis mesecima zbog toga ne ispunjava uslove za delatnost, ali, uprkos tome, neometano radi.

Kako kaže jedan njihov klijent, oni nemaju zlatnog sertifikovanog tehničara za ovu vrstu automobila jer ih je i poslednji napustio pre nekoliko meseci.

CENE U NEBESA

- Svi su prešli u drugi servis, a povukli su za sobom i dosta klijenata. Zvali su i mene, ali sam ja ostao veran. Međutim, sada su se stvari drastično promenile nagore. Radi im, maltene, jedan čovek, a šta god da mi treba čekam po 20 dana jer su jedini registrovani u našoj zemlji. A posle ovoga što sam saznao, definitivno menjam servis jer ne želim da mi priučeni ljudi rade na automobilu u kojem svakog dana vozim decu - kaže naš sagovornik.


On napominje i da su toliko podigli cene da samo zamena guma košta i do 23.000 dinara, pri čemu kvalitet njihovog rada to uopšte ne opravdava. Tako su njegovom poznaniku, koga je i upoznao u pomenutoj firmi jer obojica voze porše, umesto nove instalacije za broj obrtaja motora, izvukli paralelnu, što, kako kaže, nije prema pravilima.

Ovim povodom smo pozvali drugi servis da bi nam objasnili o čemu se radi.

NAJLAKŠE REŠENJE

- Verovatno ih je mrzelo da traže gde je kvar u postojećoj instalaciji, pa su izvukli novu. U tom snopu ima 50 kablova, treba to sve raščivijati, pa im je ovo, verovatno, bilo najlakše rešenje. To nije ništa opasno, ali nije prema pravilima proizvođača i lično ne odobravam takav postupak kolega jer se to tako ne radi - rekao nam je jedan auto-mehaničar koji je želeo da ostane anoniman.


Srpski telegraf je poršeovom servisu poslao pitanja da li je tačno da nemaju sertifikovanog tehničara, te da prema tome ne ispunjavaju uslove za obavljanje delatnosti, ali nam do zaključenja broja nisu odgovorili.

BROJKA:

23.000 dinara košta zamena guma

Zamena felni 1.400 evra

Pomenuti servis inače već se našao na stubu srama. Naime, mediji su pisali o tome kako su obično ispravljanje felne naplatili 160.000 dinara plus porez. Pojedinačno, demontaža i ugradnja gume koštala je 11.250 dinara, popravka prednje i zadnje aluminijumske felne 141.833 dinara, reglaža trapa 7.500 dinara, a sitan i pomoćni materijal 686,48.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

BONUS VIDEO:

 

Komentari (0)

Loading