LAŽNI MAJSTORI VARAJU GRAĐANE: Uzmu pare, kažu da se vraćaju za minut i onda nestanu

Autor:

Vesti

02.02.2022

08:02

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Ako ste ovih dana pokušali da dođete do majstora za mašinu, vodoinstalatera, električara, bili ste na mukama. Malo ih je, imaju mnogo posla, a to sve je otvorilo vrata prevarantima.

LAŽNI MAJSTORI VARAJU GRAĐANE: Uzmu pare, kažu da se vraćaju za minut i onda nestanu

Foto: Pixabay

Električar popravlja šteker

Dobar majstor zlata vredi, ali za usluge takvih danas se prave liste čekanja. Može da prođe i više od pola godine dok provereno dobar zanatlija ne pronađe slobodan termin. Kad se pokvare bojler, mašina za veš ili klima-uređaj svaki dan čekanja je kao godina, a to mnoge natera da potraže bilo koga preko oglasa.

- Imali smo problem i tražili smo električara. Nažalost, nismo mogli da ga nađemo po preporuci, nego smo ga našli putem oglasa. Došao je, saopštio da nam fali određen deo, sam se ponudio da može taj deo da kupi, dali smo mu pare, on je otišao i nikad se više nije javio. Zvali smo ga naravno, međutim, uopšte nije bilo ni traga ni glasa. On je uzeo pare i otišao - ispričala je jedna sugrađanka.

Neki prevaranti se predstavljaju kao radnici državnih preduzeća.

- Dešava se poprilično često da građanima i našim potrošačima dolaze nesavesni majstori koji se predstavljaju kao radnici našeg preduzeća. Pre svega želim da naglasim da građani znaju da su naši radnici u obavezi da nose službene legitimacije i bilo ko od građana može da pozove naš kontakt-centar i da proveri da li su u pitanju naši radnici - kaže Jelena Pronić iz "Beogradskog vodovoda" i naglašava da njihovi radnici bilo kakve izlaske na teren ne naplaćuju.

Foto: pixabay.com

Sudopera

 

Predračun obavezan za popravke skuplje od 5.000 dinara

Nepoznate osobe su u martu prošle godine ubacivale letke u sandučiće stambenih zgrada u kojima su vlasnike stanova pozivali da zamene radijatore zbog lošeg kvaliteta. Lažno su se predstavljali kao radnici "Beogradskih elektrana" gde kažu da je ovakve prevare gotovo nemoguće sprečiti. Srećom, uvek budu brzo otkrivene.

Kada građani traže majstora, kažu u Nacionalnoj organizaciji potrošača Srbije, najsigurnije je pre svega proveriti da li je registrovan u APR-u.

 

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na Telegramu i Vajberu. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.

Komentari (2)

Loading
Krstic

02.02.2022 10:34

Od toga da pobegne sa parama za deo, gore je da se vrati i da zamenu dva ventila i dva pancir creva na bojleru traži da mu se plati 16000 dinara na ime "hitne" popravke. Iskustvo mog drugara. Meni majstor za zamenu 2 sijalice na autu naplatio 2200din (pred sam tehnički). Obavezno pre svega pitati koliko će da košta, jel na kraju ako u cenovniku piše i milion, toliko ćete da dugujete majstoru.