KOMPANIJA KOJA JE LANSIRALA LABUBU OSTVARILA 400 ODSTO VEĆI PROFIT! Od cifara tvorca popularne igračke ĆE VAM SE ZAVRTETI U GLAVI!
Prihod od lutaka Labubu za prvu polovinu 2025. iznosi 4,81 milijardu juana!
Foto: Olekcii Mach / Alamy / Profimedia/Aleksey Zotov / Alamy / Profimedia/Peachaya Tanomsup / Panthermedia / Profimedia
Kineska kompanija "Pop mart", poznata po svojoj popularnoj lutki Labubu, saopštila je danas da je njen neto profit u prvoj polovini 2025. porastao čak 396,5 odsto međugodišnje, dok su prihodi skočili 204,4 odsto.
Akcije "Pop marta" porasle su više od 200 odsto od početka godine, čime je tržišna vrednost kompanije prestigla tradicionalne proizvođače igračaka, kao što su "Matel", proizvođač lutke Barbi, ali i japansku firmu "Sanrio", vlasnik brenda Helou Kiti.
Prihod od lutaka Labubu za prvu polovinu 2025. iznosi 4,81 milijardu juana (oko 575 miliona evra), što čini 34,7 odsto ukupnih prihoda "Pop marta", prenosi Rojters.
Fanovi Labubu lutaka su i poznate ličnosti među kojima je i pop pevačica Rijana i bivši fudbaler Dejvid Bekam, kao i pevačica Liza iz južnokorejske grupe Blekpink, što je dodatno doprinelo popularnosti ovog brenda.
Kompanija navodi da su zalihe lutaka Labubu u maloprodaji širom sveta rasprodate, a izvršni direktor Vang Ning izjavio je prošlog meseca da će prodaja ovih traženih igračaka od septembra premašiti 10 miliona jedinica dnevno.
Labubu lutke su postale globalni fenomen, prepoznatljive po svom jedinstvenom dizajnu i emotivnom nabojima koje izazivaju. Ove figure, koje kombinuju vinilna lica sa plišanim telima, karakterišu šiljate uši, krupne oči i nestašan osmeh sa tačno devet zuba. Iako su prvobitno zamišljene kao likovi iz crtanog filma "The Monsters" kineskog umetnika Kasinga Lunga, one su brzo stekle status kolekcionarskih predmeta i postale simbol stila i nostalgije, posebno među pripadnicima generacije Z i milenijalcima.
Svaka Labubu lutka dolazi u "blind box" pakovanju, što znači da kupci ne znaju koju verziju će dobiti dok ne otvore kutiju, čime se dodatno povećava kolekcionarska vrednost. Ove lutke se često koriste kao modni dodaci, zakačene na torbe ili ruksake, i često se poklanjaju kao luksuzni pokloni. Njihova popularnost dodatno je podstaknuta prisustvom poznatih ličnosti poput Lise iz Blekpinka, Rijane i Kim Kardašijan, koje su ih prikazivale na društvenim mrežama.
Međutim, zbog velike potražnje, na tržištu su se pojavile i brojne imitacije, poznate kao Lafufu lutke, koje često ne zadovoljavaju sigurnosne standarde i predstavljaju rizik za decu. Zbog toga su vlasti u Sjedinjenim Američkim Državama i Ujedinjenom Kraljevstvu izdale upozorenja potrošačima da kupuju samo od ovlašćenih prodavaca i da proveravaju autentičnost proizvoda.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)