(FOTO) SRPSKI INFLUENSER NA TEST VOŽNJI U BEOGRADU RAZLUPAO BMW M4 VREDAN 120.000 EVRA! U punoj brzini zakucao se u banderu, šteta ogromna!


IZVOR: Republika - 12.04.2021 | 11:59


Neimenovani mladi influenser sa "Instagrama" je minulog vikenda kod Tržnog centra "Galerija", u Beogradu na vodi, maltene na prvoj vožnji uspeo da slupa žuto-zeleni BMW M4 od 510 konjskih snaga, vredan čak 120.000 evra!

Foto: printskrin/tviter

Sceni su svedočili brojni prolaznici koji su videli kako je neiskusni vozač izgubio kontrolu nad moćnom mašinom i neprilagođenom brzinom je zakucao u banderu. Na sreću, niko nije povređen, ali je šteta na vozilu velika.

Kako saznaje "Blic", ovaj mladi influenser sa "Instagrama" je fotograf koji, između ostalog, snima i luksuzne automobile, pa mu se tako na profilu na ovoj društvenoj mreži nalaze i slike BMW M3 modela.

 

Prema prvim informacijama, neiskusni vozač se prilikom nezgode kretao velikom brzinom kada je izgubio kontrolu nad 510 konjskih snaga i udario u stub javne rasvete. Dokaz za to su i fotografije nastale neposredno posle udesa, na kojima se vide dugački tragovi kočenja na kolovozu.

 

Kako saznajemo, saobraćajna policija je odmah posle nezgode izašla na mesto udesa i napravila zapisnik. Uprkos ogromnoj šteti mladić, neće morati mnogo da zavuče ruku duboko u džep ni zbog osiguranja, ni zbog kazne od saobraćajne policije. Prete mu globa od 20.000 do 40.000 dinara i svega dva negativna poena.

"Vozilo smo izdali potencijalnom klijentu"

U kompaniji "BMW Srbija" potvrdili su za "Blic" da je došlo do saobraćajne nezgode na njihovom promotivnom automobilu BMW M4.

- Vozilo je izdato potencijalnom klijentu na test vožnju i imao je sudar. Mi smo kao kompanija, čim su vozila stigla u Srbiju, predstavili gde se ti automobili voze brzo i bezbedno, a ukoliko neko nema iskustva sa tako jakim automobilom, u saradnji sa "Navakom" je pokrenuta škola sportske vožnje na M3 i M4 automobilima sa sertifikovanim BMW instruktorom - ističu u "BMW Srbija".

Kako "Blic" saznaje, u poslednje vreme automobilske kompanije svoje najnovije i najbrže modele sve češće izdaju na "testiranje" influenserima sa društvenih mreža koji imaju više od 100.000 pratilaca.

Na taj način, navodno, promovišu svoja vozila, zbog čega su se i u časopisu "Vrele gume" osvrnuli na ovaj saobraćajni incident.

- Što bi deca rekla "nije žvaka za seljaka". Havarisan jedan od dva promotivna BMW M modela (M4) vredan 120.000 evra. U ovom udesu srećom niko nije stradao. Obuka i psiho test pre puštanja za upravljač 'zveri' od 510ks na zadnji točak je imperativ - obajvio je časopis "Vrele gume" na "Tviteru", uz fotografije slupanog BMW-a M4.

Ipak, u "BMW Srbija" ističu da ne izdaju svoja test vozila influenserima sa društvenih mreža zbog promocije.

- Ne ulazimo u to da li je potencijalni klijent i influenser sa društvenih mreža. Vozilo je kasko osigurano, a vozač treba da plati samo 10 odsto od štete na automobilu. Inače, ovo nije prvi put da se događaju nezgode prilikom testiranja naših vozila. Dešavalo se da izdamo vozilo i automobilskim medijskim kućama na testiranja, pa ga udare, očešu, ogrebu čak i prilikom isparkiravanja - kažu u "BMW Srbija".