PREVARANTI: Junajted grupa pravi skandale i u regionu, narod u Hrvatskoj besan na Šolaka!


IZVOR: Republika - 27.09.2021 | 12:56


Hrvatska regulatorna agencija pokrenula je više postupaka protiv tajkunske kompanije na osnovu masovnih žalbi korisnika zbog pljačkanja i obmanjivanja.

Foto: Promo/United Grupa

Šolak i Junajted grupa varaju narod i u Hrvatskoj

Otkako je mobilni operater “Tele 2” došao u ruke novih vlasnika iz Junajted grupe nezadovoljstvo građana kvalitetom usluga je dramatično poraslo, objavile su je najtiražnije hrvatske novine Jutarnji list. 

Kompanija Junajted grupa, na čijem je čelu kontroverzni tajkun Dragan Šolak i koja u sastavu ima televizije Nova, N1 i Sport klub, u martu 2020. godine u Hrvatskoj kupila je za 220 miliona evra operatera “Tele 2” i promenila mu ime u “Telemah”.

Po običaju, tom prilikom su najavljena ogromna ulaganja i data krupna obećanja o novim uslugama i poboljšanju kvaliteta mobilne mreže. 

Hoće svoju mrežu i u Srbiji

Junajted grupa u Srbiji preko svojih televizija i portala N1 i Nova već duže vreme vodi kampanju da joj se, preko SBB-a, omogući da bude operater mobilne telefonije. Iako na ovom tržištu već postoji puna sloboda konkurencije i žestoka borba velikih operatera MTS, Telenor i VIP, Šolakovi službenici tvrde da ih vlast Srbije iz političkih razloga koči da dobiju svoju mrežu i ostale dozvole. Čak i da je to tehnički moguće, na šta bi ličilo najbolje se vidi baš na primeru masovnih pljačkanja korisnika i nesposobnosti kakvu je Šolakova družina pokazala u Hrvatskoj! 

Međutim, jedini rezultat Šolakove kompanije u Hrvatskoj do danas su - masovne žalbe korisnika i kršenja zakona! Šok je još veći jer je bivši “Tele 2”, pre dolaska u Šolakove ruke, bio redovno proglašavan za najboljeg mobilnog operatera u zemlji, piše Jutarnji list.
Hrvatska nezavisna regulatorna agencija HAKOM potvrdila je da je povećan broj prigovora i reklamacija potrošača protiv “Telemaha”, a i sama je protiv ovog operatera pokrenula više postupaka.  

- Najveći broj žalbi korisnika odnosi se nedostupnu korisničku službu, nestajanje novca s pripejd računa, kao i na smanjenja dostupnih brzina. U HAKOM-u su potvrdili da su u poslednje vreme preduzeli pojačane aktivnosti prema Telemahu, a učestali upiti na kraju su doveli i do nekoliko nadzora nad poslovanjem operatera u kojima su, vidljivo je iz rešenja inspektora, kod ‘Telemaha’ zabeležene brojne nepravilnosti - piše Jutarnji list.

Ukratko, agencija je otkrila da je je operater u tarifi “Bezbroj GB” dozvoljeni saobraćaj smanjio sa 1TB na 200 GB, a da o tome uopšte nije obavestio korisnike! Takođe, otkriveno je da je “Telemah” smanjivao brzine interneta i u drugim paketima.
HAKOM je primio značajan broj pritužbi korisnika nezadovoljnih i načinom kako se postupa po njihovim zahtevima. 

Inspektori su utvrdili da “Telemah” ne odgovara u propisanom roku od 15 dana na prigovore korisnika, ne odgovara potom na reklamacije, propušta da na zahtev korisnika raskine ugovore u propisanom roku od jednog dana, a potom na vreme ne dostavlja ni obračun penala na zahtev potrošača, objavio je zagrebački Jutarnji list.