USPELA DA NASTAVNICU OSTAVI BEZ TEKSTA: Dete prepisalo sastav sa interneta pa dobilo KECA KO VRATA: Majka POBESNELA KAO RIS i došla u školu - USLEDIO HAOS!


IZVOR: D.B. - 31.01.2024 | 11:56


Ova objava podstakla je mnoge korisnike Tvitera da podele svoja iskustva i mišljenja o ovoj temi.

Foto: Shutterstock
USPELA DA NASTAVNICU OSTAVI BEZ TEKSTA: Dete prepisalo sastav sa interneta pa dobilo KECA KO VRATA: Majka POBESNELA KAO RIS i došla u školu - USLEDIO HAOS!

Rasprava o tome da li je slanje deteta u ćošak na času ponižavanje ili ne, pokrenula je diskusiju o odnosu roditelja i prosvetara. Jedna nastavnica, poznata na Tviteru kao "prosvetarica", podelila je svoje iskustvo sukoba sa roditeljem učenika koji je dobio jedinicu za sastav skinut sa interneta. Ono što je posebno iznenađujuće jeste opravdanje koje je majka pružila za postupak svog deteta.

Snalažljivost ili loše navike?

Nastavnica je iznela svoje ogorčenje na društvenim mrežama, ističući dramatičnu situaciju u kojoj se našla. Kada je suočila učenika i njegovu majku sa činjenicom da je ceo sastav prepisan sa interneta, umesto podrške i razumevanja, dobila je opravdanje koje je bilo šokantno. Majka je istakla da je dete pokazalo "vanserijsku snalažljivost", na šta je nastavnica odgovorila da u današnje vreme svako može da otvori sajt i da to nije neka vanserijska snalažljivost.

Reakcije i iskustva

Ova objava podstakla je mnoge korisnike Tvitera da podele svoja iskustva i mišljenja o ovoj temi. Diskusije su se vodile o tome koliko se snalažljivost često pripisuje lošim navikama, kao i o gubitku dodira sa realnošću. Mnogi su se osvrnuli na slična iskustva sa roditeljima koji su tražili peticu za urađeni domaći zadatak ili čak prigovarali zbog oduzimanja puškica tokom testiranja.

Nepovezanost sa realnošću

Jedno od iznetih iskustava bilo je vezano za situaciju u kojoj je nastavnik oduzeo puškice učeniku tokom testa, a majka je tvrdila da je to lično vlasništvo deteta. Ovakvi primeri ukazuju na problem nepovezanosti sa realnošću i nedostatka podrške nastavnicima u obrazovnom procesu.

Uz sve ovo, jedna tviterašica je izdvojila primer majke koja je hvaleći snalažljivost svoje šestogodišnje ćerke, zapravo podržavala neprihvatljivo ponašanje deteta. Ovi primeri jasno ukazuju na složenost odnosa između roditelja i prosvetnih radnika, kao i na neophodnost promene svesti o važnosti podrške obrazovnom sistemu.

BONUS VIDEO: