Stefanović: Podržavamo odluku predsednika o pooštravanju kaznene politike

IZVOR: Republika

subota, 12. 1. 2019.| 12:36

58

Udruženje sudija i tužilaca Srbije podržava nameru države da se obračuna sa reliktima kaznene politike i ustaljene prakse izricanja kazne zatvora blizu propisanog minimuma.

Public
Nenad Stefanović

- Smatramo da je neophodno da se izvrši izmena zakonskog okvira u delu koji se odnosi na krivično zakonodavstvo, kako je to najavljeno na današnjoj pres konferenciji Predsednika Republike. Pravosuđe je u okviru svojih ustavnih zadataka uvek spremno da savesno odgovori svojim zadacima, ali da bi to uradilo mora imati odgovarajući zakonski okvir.

Kao udruženje smatramo da najavljene izmene upravo idu u tom pravcu, a takođe apelujemo da se ubrza proces izmena ustavnih amandmana u oblasti pravosuđa. Naročito podržavamo pooštravanje propisanih kazni za krivična dela sa elementima nasilja i u vezi sa drogom. Kao strukovno Udruženje koje okuplja sudije i tužioce smo spremni da učestvujemo u izradi predloga odgovarajućih zakonskih izmena i na taj način doprinesemo vladavini prava, kao i donošenju zakona koji će omogućiti bolju zaštitu građana i efikasno suzbijanje  svih oblika kriminaliteta - rekao je Nenad Stefanović, predsednik Udruženja sudija i tužilaca Srbije. 

Ministar u poseti selu Gazdare kod Medveđe: Lončar porodici sa sedmoro dece obećao dve krave i balirku za seno
Ministar u poseti selu Gazdare kod Medveđe: Lončar porodici sa sedmoro dece obećao dve krave i balirku za seno
0
Srpski telegraf otkriva kako Dragan Đilas šuruje sa trgovcem oružjem
Srpski telegraf otkriva kako Dragan Đilas šuruje sa trgovcem oružjem
0

KOMENTARI 58

Mima12. januar 2019. u 14:51

Odlicna ideja predsednika, treba je sprosvesti u delo sto pre.

0 0 Odgovori

Mile12. januar 2019. u 21:50

Сви смо фрапирани да се за тешке крађе лица која су прекршила закон осуђују на казне затвора од мање од годину дана

0 0 Odgovori

Mika12. januar 2019. u 21:59

Odlicna ideja, da se jednom stane na kraj i tim problemima!

0 0 Odgovori

Lena12. januar 2019. u 15:39

Predsednikova odluka o povecavanju kazni je zarad dobrobiti Srpskog narod, svako ko zeli sigurnost nasih gradjana treba da podrzi tu odluku.

0 0 Odgovori

Ana12. januar 2019. u 15:44

Svaka cast tako i treba

0 0 Odgovori

vidi sve komentare
Partizan se oglasio povodom kazne UEFA: Birajmo - razum ili propast!
Partizan se oglasio povodom kazne UEFA: Birajmo - razum ili propast!
0
Neće se predati: Evo koji je sledeći korak Partizana pred organima UEFA!
Neće se predati: Evo koji je sledeći korak Partizana pred organima UEFA!
0
Tomane dobio samopouzdanje: Nadam se i golu u Evropi!
Tomane dobio samopouzdanje: Nadam se i golu u Evropi!
0
Ko je ovde lud? Ni Stanojević ni Sredojević neće u Zamalek!
Ko je ovde lud? Ni Stanojević ni Sredojević neće u Zamalek!
0
Panika u Prištini: Albanci strahuju od promene stava Bele kuce
0

Panika u Prištini: Albanci strahuju od promene stava Bele kuce

Pacoli bi malo da se pravi pametan: Pompeo ohrabrio Srbiju da obnovi dijalog
0
Pacoli bi malo da se pravi pametan: Pompeo ohrabrio Srbiju da obnovi dijalog
Nađite nekog drugog ko će bez kompromisa slediti nečije ultimatume: Vučić direktno odgovorio na pitanje američkih medija da li će Srbija priznati Kosovo
3
Nađite nekog drugog ko će bez kompromisa slediti nečije ultimatume: Vučić direktno odgovorio na pitanje američkih medija da li će Srbija priznati Kosovo
Vesić: 3 festivala, 3 nedelje, milion posetilaca, 1 Beograd
Beograd

Vesić: 3 festivala, 3 nedelje, milion posetilaca, 1 Beograd

Tanjug

 - sreda, 21. 8. 2019. u 22:50 0

Zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić izjavio je večeras da Belgade Music Week festival, koji će biti održan na Ušću od 23. do...

SMAJLOVIĆ: Pompeo želi dobre odnose s Vučićem
Srbija

SMAJLOVIĆ: Pompeo želi dobre odnose s Vučićem

Kurir

 - sreda, 21. 8. 2019. u 22:21 0

"Sastanak predsednika Vučića s Majkom Pompeom me je iznenadio jer je retkost da naši predsednici ili ministri imaju sastanak sa tako...

Uz sutrašnji Srpski telegraf poklanjamo dodatak Ruski lekar: Saznajte kako da se pravilnom ishranom borite protiv hlamidije
Društvo

Uz sutrašnji Srpski telegraf poklanjamo dodatak "Ruski lekar": Saznajte kako da se pravilnom ishranom borite protiv hlamidije

Republika

 - sreda, 21. 8. 2019. u 21:15 0

Uz sutršanje štampano izdanje Srpskog telegrafa, našim dragim čitaocima poklanjamo dodatak "Ruski lekar".

Ministar u poseti selu Gazdare kod Medveđe: Lončar porodici sa sedmoro dece obećao dve krave i balirku za seno
Srbija

Ministar u poseti selu Gazdare kod Medveđe: Lončar porodici sa sedmoro dece obećao dve krave i balirku za seno

Republika

 - sreda, 21. 8. 2019. u 21:04 0

Porodica Kovilić iz sela Gazdare kod Medveđe u svom kraju poznata je po tome što su njeno najveće bogatstvo sedmoro dece - sedam plavih...

Samo u Srpskom telegrafu: Legijino pismo iz zatvora, sve o Arkanu, generalima i padu Krajine
Srbija

Samo u Srpskom telegrafu: Legijino pismo iz zatvora, sve o Arkanu, generalima i padu Krajine

Republika

 - sreda, 21. 8. 2019. u 21:00 0

Milorad Ulemek udario je iz sve snage po bivšem načelniku Generalštaba Momčilu Perišiću, koji je Legiju i "crvene beretke" optužio da...

BESRAMNO! Sledbenici Vuka Jeremića prizivaju Vučićevu smrt
BESRAMNO! Sledbenici Vuka Jeremića prizivaju Vučićevu smrt
5

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić ponovo je na meti hejtera! Na Tviteru je osvanula nova sramna...

Zlatibor Lončar na jugu Srbije: Ministar obišao zdravstvene ustanove u Leskovcu, Medveđi i Sijarinskoj banji
Zlatibor Lončar na jugu Srbije: Ministar obišao zdravstvene ustanove u Leskovcu, Medveđi i Sijarinskoj banji
0

Ministar zdravlja Zlatibor Lončar, u okviru svojih redovnih aktivnosti, obišao je danas Opštu...

  • Na kiosku
    Danas na kioscima

    Samo u Srpskom telegrafu - informacije kojih nema u drugim medijima

    Naslovna za 22. 8. 2019.

anketa