U SRBIJI SE NIKAD VIŠE NIJE GRADILO: Proveli smo nedelju dana s Momirovićem, obišli smo četiri ključna gradilišta

Autor:

Vesti

04.07.2022

19:15

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

U Srbiji se nikada više nije gradilo. Trenutno se u našoj zemlji radi na izgradnji deset auto-puteva i brzih saobraćajnica i kakvi god da su vremenski uslovi ne stajemo. I pored teške situacije, s obzirom na činjenicu da u Evropi bukti rat, nemamo pravo da stanemo, već nastavljamo brže i jače.

U SRBIJI SE NIKAD VIŠE NIJE GRADILO: Proveli smo nedelju dana s Momirovićem, obišli smo četiri ključna gradilišta

Foto: ST/Vladimir Lukić

Upravo ovo poručio je ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović, s kojim je ekipa Srpskog telegrafa protekle nedelje obilazila više lokacija na izgradnji puteva, mostova...

SA ŠLEMOM NA TERENU

Momirovića u obilasku gradilišta i razgovora s radnicima nije omela ni vrućina. Sa šlemom je prilazio radnicima, razgovarao da bi se uverio da radovi važni za infrastrukturu Srbije napreduju po planu.

- Nismo odustali ni od jednog projekta, ni na jednom nije oborena dinamika i ono što smo obećali ispunjavamo. Pogledajte kakve smo rezultate postigli u prethodnom periodu i koliko je ova zemlja odskočila, koliko se promenila. Ako ostanemo konstituentni i postojani da izdržimo ove projekte, standard u našoj zemlji će samo ići nabolje - istakao je Momirović.

Republika

Foto: ST/Vladimir Lukić

Ministar Tomislav Momirović

Kaže da je u Srbiji u ovom trenutku aktivno 102.137 gradilišta i naša država treba da bude ponosna na sve ono što se radilo u proteklom periodu.

NOVO LICE

O značaju gradnje, koja je u Srbiji na nikad višem nivou, govorio je nedavno i predsednik Aleksandar Vučić, koji je istakao da naša zemlja dobija potpuno novo lice.

- Srbija ima snage da gradi i radi i otvara nove puteve. Nikad u istoriji nismo gradili 10 auto-puteva i brzih saobraćajnica. Morate da budete ponosni na svoju zemlju i ponosan sam na naše graditelje - kazao je predsednik i naveo da se kroz gradnju najbolje definiše razvoj Srbije prethodnih godina.

Uprkos poteškoćama, ne odustajemo, gradimo neometano

Zajedno s resornim ministrom Tomislavom Momirovićem ekipa Srpskog telegrafa obišla je brzu saobraćajnicu od Šapca do Loznice, na kojoj svakodnevno radi više desetina ljudi. Obilazeći ovu destinaciju, ministar je istakao da je to jedan od najvećih infrastrukturnih projekata u ovom delu Srbije, te mu s toga temperatura od skoro 40 stepeni nije nikakva prepreka da obilazi gradilišta, razgovara s radnicima i učini sve da radovi budu završeni u doglednom roku.

Republika

Foto: ST/Vladimir Lukić

Obilazak radova

- Ovo je jedan od deset projekata auto-puteva i brzih saobraćajnica koje trenutno realizujemo u našoj zemlji i upravo ovo predstavlja snažnu podršku privredi i privrednicima, dolasku novih investicija i rastu plata. Dužina brze saobraćajnice Šabac-Loznica je 77,64 kilometra, a rok za završetak radova je septembar 2024. Kada govorimo o vremenskim uslovima i visokoj temperaturi, kakva je trenutno situacija, moram da istaknem da to nije najbitnija stvar u ovom trenutku. Mi smo na deonici Preljina-Pakovraće asfaltirali i na minus pet stepeni, tako da sam ja ponosan što, uprkos brojnim poteškoćama, ne odustajemo i nastavljamo neometano da gradimo - poručio je tom prilikom Momirović.

S ministrom je tom prilikom u obilasku radova bio i direktor "Koridora Srbije" Aleksandar Antić, koji je poručio da se sve odvija po planu.

- Svi radovi i sve aktivnosti se odvijaju po planovima i zacrtanom dinamikom, zahvaljujući dobroj saradnji svih koji učestvuju na izgradnji ovog projekta, i naš cilj je da brza saobraćajnica od Šapca do Loznice bude završena do septembra 2024. - kazao je Antić.

Putevi u Gornjim i Donjim Nedeljicama: Sva obećanja koja je predsednik dao se ispunjavaju i nema nikakvog čekanja

Dolazak ministra Momirovića oduševio je meštane Donjih i Gornjih Nedeljica. U porodičnoj kući Pantelić skupilo se na desetine stanovnika ovih mesnih zajednica, koji kažu da nemaju adekvatnu reč kojom bi državi zahvalili za sve što je u poslednje vreme uradila za njihov kraj.

Ministar je kazao da ga raduje jer se realizuje sve ono što je predsednik Aleksandar Vučić obećao meštanima ovih krajeva.

Republika

Foto: ST/Vladimir Lukić

Projekat tabla

- U prethodnim mesecima investirali smo više od 200 miliona dinara i izgradili ovde oko 16 kilometara puteva, a plan je da izgradimo ukupno 68 kilometara u ovom kraju. Sva obećanja koja je predsednik dao se ispunjavaju i nema nikakvog čekanja - rekao je Momirović i dodao da će se s novim investicijama nastaviti.

Kako je tom prilikom istakao Cvetko Pantelić iz Donjih Nedeljica, Aleksandar Vučić je prepoznao muke i probleme meštana ovih sela, zbog čega su mu veoma zahvalni.

- Ovaj put je prelep, hvala predsedniku i državi Srbiji. Za dva kilometra smo sada u drugom selu (Grnčara), a pre nam je bilo potrebno od osam do deset kilometara - kazao je Pantelić.

Most na Fruškogorskom koridoru

Most koji će spojiti obale između nekadašnje "Pobede" na sremskoj strani i Termoelektrane-toplane "Novi Sad" u Bačkoj deo je Fruškogorskog koridora. Radove na ovoj deonici, pored ministra Momirovića, obišao je i gradonačelnik Novog Sada Miloš Vučević, predsednik pokrajinske vlade Igor Mirović, kao i direktor "Koridora Srbije" Aleksandar Antić.

Gradonačelnik Novog Sada kazao je da će upravo izgradnjom ovog mosta, ali i celokupnog Fruškogorskog koridora, ovaj deo naše zemlje dobiti potpuno novi izgled.

- Verujem da većina nas u Novom Sadu nije mogla ni da zamisli ni da sanja da se istovremeno grade dva nova mosta u našem gradu, dok je u toku projektovanje trećeg, pešačko-biciklističkog, a da smo tek pre četiri godine vratili ono što su nam u NATO agresiji srušili. Novim mostovima i saobraćajnom infrastrukturom menjamo sveukupni ambijent, sliku grada i kvalitet života u Novom Sadu nabolje - rekao je Vučević prilikom obilaska radova.

Podsetimo, dužina Fruškogorskog koridora biće 48 kilometara.

Moravski koridor šansa za Kruševac, Kraljevo, Čačak...

Moravski koridor jedna je od najzahtevnijih deonica koja se trenutno gradi u Srbiji. Na toj deonici trenutno radi više stotina ljudi, a posebno je zanimljiva činjenica da na njoj grade ljudi iz celog sveta, te se tako na samom gradilištu mogu čuti različiti jezici. Pa pored Azerbejdžanaca, tu su i Indijci, Kinezi, Turci, Francuzi...

Prema rečima ministra Momirovića, izgradnja Moravskog koridora predstavlja jedan o najznačajnijih projekata jer će to biti prvi auto-put u Srbiji koji će omogućiti nove šanse za Kruševac, Trstenik, Ćićevac, Vrnjačku Banju, Kraljevo i Čačak. Njegova dužina će biti 112,37 km.

OVI PROJEKTI SE RADE

  • obilaznica oko Beograda
  •  auto-put Miloš Veliki
  • Novi Beograd - Surčin, deo auto-puta E763
  • Sremska Rača - Kuzmin
  • auto-put Ruma-Šabac
  • Moravski koridor
  • Fruškogorski koridor
  • petlja Požarevac
  • auto-put Niš-Merdare
  • obilaznica oko Novog Sada
  • brza pruga od Novog Sada ka Subotici

I OVO ĆE SE GRADITI

  • auto-put Vožd Karađorđe, oko 220 km
  • auto-put Beograd - Zrenjanin - Novi Sad, 105 km
  • brza pruga od Beograda do Niša

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading