OPET PAKAO NA NAPLATNIM RAMPAMA: Velike gužve i zadržavanja na auto-putu
Haos.
Foto: Tanjug REC Media/ Nemanja Cerović (STF)
Na naplatnoj rampi Šimanovci ponovo je zabeležena velika gužva u smeru ka Beogradu, a kolona vozila prostire se na gotovo 3 kilometra duž autoputa.
Za prolaz čeka i do 45 minuta, dok traka za korisnike elektronske naplate putarine (ENP) funkcioniše bez zadržavanja.
Javno preduzeće "Putevi Srbije" saopštilo je da je na naplatnoj stanici Šimanovci trenutno zadržavanje oko 30 minuta, i da na ostalim punktovima nema većih problema.
Međutim, svedoci sa terena ukazuju na drugačiju slik, kolona raste iz minuta u minut, a pojedini vozači svedoče da su već više od pola sata zaglavljeni u nepomičnoj koloni.
Za razliku od traka sa klasičnom naplatom, vozači koji koriste elektronski uređaj za automatsku naplatu (ENP) prolaze nesmetano i bez čekanja.
Ipak, to je mala uteha za većinu putnika koji ne koriste ovaj sistem, i koji su osuđeni na višeminutno zadržavanje usred letnjih vrućina.
Juče još gore: Kolona bila duga čak 4 kilometra
Podsetimo, jučerašnji dan obeležila je još veća gužva na istom mestu.
Građani su putem društvenih mreža delili fotografije kolone koja je bila duga čak četiri kilometra.
Bes, nervoza i vrućina dodatno su otežali situaciju mnogima koji su putovali ka prestonici.
Ova situacija dodatno potvrđuje ono što su vozači već i sami primetili, letnji vikendi donose kolaps na najprometnijim deonicama u Srbiji.
Ulazak u Beograd preko naplatne rampe Šimanovci sve više liči na pakao u pokretu.
Kuda dalje? Potreban sistemski odgovor
Iako su letnje gužve očekivane, ovakvi zastoji ukazuju na potrebu za boljom organizacijom i kapacitetom naplatnih rampi. Sistem mora pratiti rast broja vozila, a vozačima se mora obezbediti brži, bezbedniji i efikasniji prolaz.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)