DRAMA IZNAD NIŠA! Avion kruži na nebu, problem nastao odmah nakon poletanja (VIDEO)
Prema dostupnim informacijama avion je poleteo za Beograd.
Foto: pixabay.com
Nakon poletanja sa aerodroma u Nišu, mali privatni putnički avion broj leta FUU231A, kružio je 20 minuta iznad Niša.
Prema sajtu "Flight Radar24", avion se vratio na niški aerodrom posle više krugova. Za sada nije poznat razlog kruženja i sletanja, navodi se na sajtu 192.
Avion je poleteo ponovo 14:05 ka Beogradu i nastavio da kruži oko Niša sa otvorenim trapom.
Putovanja avionom, iako praktična i brza, često mogu doneti neočekivane situacije, kao što su kašnjenja ili otkazivanja letova. U takvim okolnostima, važno je da putnici budu svesni svojih prava i mogućnosti za nadoknadu štete ili kompenzaciju, kako bi mogli da primene dostupne opcije. Kompanija Er Srbija, uz podršku evropskih i srpskih zakonskih regulativa, pruža putnicima ključne informacije i podršku u ovim slučajevima.
Prema Uredbi EU 261/2004, koja je implementirana i u srpski zakonodavni okvir, putnici imaju pravo na različite oblike pomoći i kompenzacija u slučajevima kada im je ukrcavanje uskraćeno, letovi otkazani ili kašnjenja značajna. Ova regulativa se primenjuje na sve letove iz Evropske unije, ka EU, kao i one letove između evropskih i trećih zemalja, pod određenim uslovima.
Na šta putnici imaju pravo?
Avio-kompanija Er Srbija, koja je danas morala da otkaže sve letove za Rim zbog tamošnjeg štrajka, nudi dve opcije putnicima čiji letovi budu otkazani - nadoknadu ili preusmerenje. U slučaju nadoknade, putnici će primiti punu cenu karte za delove putovanja koji nisu realizovani, kao i za delove koji su već realizovani, ali let više ne služi svrsi njihovog prvobitnog plana. Kompanija će im takođe obezbediti povratni let do polazne tačke u najkraćem mogućem roku.
U slučaju preusmerenja, putnici će biti preusmereni na let pod sličnim uslovima prevoza do konačne destinacije u što kraćem roku, ili na let za kasniji datum po njihovom izboru, zavisno od raspoloživosti mesta. Ukoliko budu preusmereni na aerodrom koji se razlikuje od onog navedenog u njihovoj rezervaciji, kompanija će pokriti troškove prevoza do aerodroma iz rezervacije ili do druge bliske destinacije.
Pored toga, putnicima će kompanija obezbediti besplatne obroke i osveženja u skladu sa vremenom čekanja, dva besplatna telefonska poziva, teleksa ili poruke, kao i besplatan hotelski smeštaj i prevoz do/od aerodroma ukoliko je potreban dodatni boravak usled preusmerenja.
Što se tiče naknade, ona iznosi 250 evra za letove do 1.500 km, 400 evra za letove od 1.500 do 3.500 km, i 600 evra za letove preko 3.500 km. Ova naknada se može umanjiti za 50 odsto ukoliko vreme dolaska alternativnog leta ne prevazilazi planirano vreme dolaska prvobitno rezervisanog leta za više od 2-4 sata, zavisno od razdaljine. Naknada se isplaćuje putem EMD vaučera ili elektronskog bankovnog transfera, piše Euronews.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
BONUS VIDEO
Komentari (0)