KOKA-KOLA UŠTEDOM PREVARILA GRAĐANE: Potrošači besni, osećaju se nasamareno

Autor:

Vesti

30.06.2023

21:00

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Kompanija nije produžila ugovor sa "Poštom Srbije", pa je angažovala privatnu kurirsku službu, zbog čega učesnici nagradne igre nisu dobili osvojene nagrade iako je rok juče istekao.

KOKA-KOLA UŠTEDOM PREVARILA GRAĐANE: Potrošači besni, osećaju se nasamareno

Foto: pixabay.com

Radi navodne uštede, "Koka-Kola" je prekinula saradnju sa "Poštom Srbije", a cenu su platili učesnici nagradne igre "Sakupi bodove i osvoji poklone za kuhinjsku kolekciju"! Naime, stotine građana Srbije se žali da, iako su osvojili nagradu, ona im nije isporučena već mesecima. Oni koji su zvali kol-centar uglavnom su dobijali odgovor iz "Koka-Kole" da se strpe i da će do 30. juna dobiti nagrade, da bi poslednjih dana rok odložili do kraja jula. Očigledno je zatajila kurirska služba.

- Poslednjih šest-sedam godina "Pošta Srbije" je sarađivala sa "Koka-Kolom" u njihovim velikim nagradnim igrama. To je veliki logistički zadatak jer je u pitanju distribucija 200.000 poklona, među kojima ima i lomljivih materijala. Mi smo napravili specijalan program poklon-paketa tako što smo od logističkog centra prevozili poklone u naš centar, a potom ih razvrstali po adresama i slali u pošte, gde su građani mogli da ih podignu u roku od 30 dana. Ove godine smo poslali ponudu, ali su oni u odgovoru rekli da su dobili finansijski povoljniju ponudu kojom bi pokloni bili isporučivani na adresu dobitnika - kaže za Srpski telegraf izvor iz pošte koji je upućen u ovaj posao.

On kaže da očigledno, osim "Pošte", nijedna kompanija ne može da se izbori s ovako zahtevnim poslovnim poduhvatom distribucije 200.000 poklona.

- Očigledno je da ta privatna kompanija koju je "Koka-Kola" angažovala nema kapacitete gde može da odloži neuručene nagrade. Takođe, oni isporučuju pakete u vreme kada su ljudi uglavnom na poslu, a i optimizovali su službu da ne rade subotom, kada bi ljude možda i pronašli. Pošta je smanjila na minimum broj pretovara, a koliko znam, i oni ljudi koji su dobili nagrade često se žale na oštećenja - dodao je izvor iz pošte.

Poslednji dan je istekao juče, a građani koji su učestvovali u igri i dalje se žale.

- Bezobrazluk! Osvojio sam četiri nagrade još tokom marta u "Koka-Kolinoj" nagradnoj igri. Rok isporuke je bio 30. jun, a odlazim na godišnji odmor 1. jula. Ništa mi nije stiglo niti me je ko zvao. Zvao sam ih telefonom. Stalno se vade na kurirsku službu. Rekli su mi da su poslednje nagrade iz svog magacina isporučili kurirskoj službi još 5. juna. Kada sam ih pitao koja kurirska služba je u pitanju, nisu želeli da mi kažu. Rečeno mi je da će produžiti vreme isporuke do 11. jula. Rekao sam im da niko neće biti kod kuće u tom produženom roku da preuzme nagrade. Ne znaju kako da reše problem, nemaju rešenje. Rekao sam im čak da sam rad da idem do kurirske službe i ja preuzmem svoje nagrade. Rekli su da ne može. Neverovatno! Amaterizam na delu - napisao je na jednom forumu čovek koji je igrao nagradnu igru, ali nije dobio osvojene nagrade.

Na forumu su oni koji su dobili nagrade otkrili da je posao s isporukom nagrada od "Koka-Kole" dobio "Siti ekspres", a jedna od učesnica foruma pod korisničkim imenom "Sonzskay" potvrdila je da je rok pomeren:

- Nije mi još ništa stiglo. Čekam šerpu i tiganj. Tiganj sam poručila krajem marta, a šerpu u aprilu. Da, i meni su rekli da je produženo do 11. jula, eventualno će do 30. jula da produže ako svima ne stignu. Ma strašno.

Igrači nisu dobili ni izvinjenje

Jedan od učesnika na forumu pod pseudonimom "LegendaJeTu" predložio je da dobitnici nagrada tuže "Koka-Kolu".

- Lepo treba da ih tužimo. Po kom osnovu mogu da menjaju datum isporuke koji su sami odredili, a da se nisu konsultovali sa potrošačima? Gde je izvinjenje zbog kašnjenja? Definitivno više neću učestvovati u bilo kojoj nagradnoj igri koju oni organizuju. Živeo "Pepsi".

Bez odgovora za kancerogeni aspartam

Na pitanja Srpskog telegrafa da li će povući iz prodaje proizvode koji sadrže veštački zaslađivač aspartam, za koji je utvrđeno da je kancerogen, a koji se, između ostalog, nalazi u napitku koka-kola ziro iz kompanije nam nisu odgovorili ni do zaključenja ovog broja iako smo još u četvrtak poslali pitanja. U rafovima domaćih prodavnica i juče su bili proizvodi koka-kole sa aspartamom, a nutricionista Jovana Srejić kaže da firme koje koriste ovaj zaslađivač u proizvodima neće odgovarati za to sve dok ne bude zakonski zabranjen.

- Za dosadašnju upotrebu neće biti posledica, vadiće se da nisu znali - kazala je Srejićeva.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

BONUS VIDEO

Komentari (0)

Loading