SERVISI EM DERU, EM IMAJU SULUDE ZAHTEVE: Na tehničkom tražili i vodu za šoferku

Autor: E. S. T.

Vesti

23.07.2021

21:09

Novi pravilnik o tehničkim pregledima i šifrarnik nedostataka kao dodatak pravilniku, umesto da konačno striktno definišu koje vozilo može, a koje ne može i zbog čega da prođe tehnički pregled, samo su ponovo uneli pometnju, kako među kontrolorima tako i među građanima koji su iznenađeni zbog čega su ih vratili s tehničkog.

Tanjug/S. RADOVANOVIĆ
Foto: Ilustracija

Da li zbog i dalje nejasnih pravila ili zbog straha od paprenih kazni (300.000 dinara), tek, otkad je počela primena novog pravilnika 6. jula, dešavalo se da vozači ne prođu tehnički jer im je nestalo tečnosti za pranje vetrobranskih stakala ili su zagubili kapice na ventilima pneumatika.

To, međutim, prema rečima Nebojše Arsova, načelnika saobraćajne policije, ne može biti razlog vraćanja s tehničkog.

NEOSNOVANO VRAĆANJE

- S tim u vezi, Ministarstvo unutrašnjih poslova će poslati još jednu instrukciju svim privrednim društvima ovlašćenim da vrše tehnički pregled vozila, u cilju otklanjanja eventualnih nedoumica kod kontrolora tehničkog pregleda - najavio je Arsov.

Od stupanja novih pravila na snagu, iako je prošlo svega mesec i po, već imaju veliki broj žalbi, navodi on i dodaje da je vraćanje zbog navodne neispravnosti za koju se utvrdi da je bilo neosnovano jednako kažnjivo kao i davanje potvrde da je vozilo ispravno, a da to nije.

ZBOG OVOGA VRAĆAJU

- neispravan upravljački i kočioni sistem

- neispravan svetlosno-signalizacioni sistem

- korozija na karoseriji

- razbijena stakla

ZBOG OVOGA MOGU DA VRATE

- zadnji brisač ne radi

- ne radi prskalica

- sijalica za osvetljenje tablice ne svetli

- fabrički ugrađena kuka u branik, a nema atest

ZBOG OVOGA NE MOGU DA VRATE

- nedostatak tečnosti za pranje vetrobrana

- nedostatak kapica na ventilima pneumatika

- ogrebotine ili manja ulegnuća na šasiji

- naprslina stakla na svetlosnim grupama

- nedostatak bočne lajsne

- različite boje presvlaka za sedišta

TRI STVARI KLJUČNE

- Insistira se, pre svega, na tri stvari, ispravnosti uređaja za upravljanje, zaustavljanje, kao i da vozila nemaju neku dubinsku koroziju na nosećim elementima. Vozila koja imaju neki od ovih problema ne mogu biti ocenjena kao ispravna, već će se vlasnicima dati rok da neispravnost otklone - kaže načelnik.

Komentari (0)

Loading