UZNEMIRIJUĆI REZULTATI NASA ISTRAŽIVAČA: Otkrili za koliko godina će nas Sunce SPRŽITI! Bliži se kraj životu na Zemlji

Autor:

09.03.2021

Tim istraživača NASA je objavio istraživanje koje kaže da će Sunce za nešto više od milijardu godina da sagori sav kiseonik na Zemlji.

Foto: pixabay.com

Nakon modelovanja algoritma i pokretanja simulacije više od 400 hiljada puta, tim istraživača NASA došao je do zaključka da će oko godine 1.000.002.021. Sunce sagoreti sav kiseonik i tako uništiti sav život na Zemlji.

Prema istraživanju, proces deoksidacije se ne može izbeći usled stalnog povećanja radijacije Sunca. Proces modelovanja je jako kompleksan i kao takav nije apsolutno precizan jer zavisi od geološke i biološke evolucije, koje značajno mogu uticati na ishod. Zato je usvojen stohastički pristup sistema koji se slučajno menja tokom vremena, kako bi se dobili što precizniji mogući podaci o održanju života u atmosferi sa kiseonikom.

Naravno, ovaj model ne može u obzir da uzme klimatske promene koje pravi čovek, jer je to nepoznata varijabla. S druge strane, predviđanje godine kada će Sunce uništiti našu planetu je jednostavno zbog stanja naše zvezde koja se ne menja mnogo.

Loša vest je da će ovim tempom naša planeta biti nepovoljna za život mnogo pre godine 1.000.002.021. ukoliko ne budemo dovoljno pametni da otkrijemo način da ne uništavamo planetu na kojo živimo, prenosi Mondo. E onda ćemo imati još oko milijardu godina da smislimo kako da stabilizujemo Sunčevo zračenje pre nego što nam sagori sav kiseonik.