DA LI JE ČOVEČANSTVO SPREMNO ZA NOVU KATAKLIZMU? Naučnici u panici: Ovo znači početak nove ere na planeti?!

AUTOR: Republika

nedelja, 14. 2. 2021.| 15:50

Prema mišljenju nekih ruskih naučnika, našu planetu uskoro ne očekuje globalno zagrevanje, već naprotiv – zahlađenje, izjavio je doktor geografskih nauka, naučni direktor Instituta za geografiju Ruske akademije nauka Vladimir Kotljakov.

pixabay.com

- Ako govorimo o Zemlji kao planeti, ona se sada nalazi u fazi zahlađenja - rekao je on za program "Skrivene pretnje", prenosi televizija "Zvezda".

Prema mišljenju klimatologa, čovečanstvo sada prolazi kroz interglacijalnu epohu tokom koje se temperatura ponovo povećala. Kotljakov smatra da povećana toplota doprinosi stvaranju lednika.

- Ako sada postaje toplije, onda vazduh iznad tla postaje vlažniji. I upravo tu vlagu nose vazdušne struje i ona dospeva i na Antarktik. Nastaju padavine u obliku snega i količina leda se čak povećava - objasnio je akademik.

Uloga Sunca

pixabay.com

Naučnici povezuju pad temperature sa aktivnošću Sunca koja zavisi od broja i veličine pega na njegovoj površini. Šef laboratorije za rentgensku astronomiju Sunca Instituta za fiziku "Lebedev" Ruske akademije nauka Sergej Kuzin objasnio je kako pege utiču na Sunčevu snagu.

- Najprostije rečeno, Sunčeve pege su mesta na kojima magnetno polje izlazi iz unutrašnjosti na površinu Sunca - objasnio je ekspert.

On je takođe rekao da vremenski uslovi na Zemlji veoma zavise od trenutne aktivnosti Sunca, jer većinu energije dobijamo upravo od naše zvezde.

- Zemlja dobija 99,999 odsto energije od Sunca. Postoje proračuni koji govore o tome da ukoliko bi se uzelo Sunce i isključilo, kroz 50 godina bi temperatura na površini Zemlje bila 30 stepeni ispod nule - izjavio je naučnik.

Prema praćenjima američke svemirske agencije NASA, 2020. godine bio je zabeležen najmanji broj pega na površini Sunca, što bi moglo da znači početak nove ere na planeti.

Međutim, treba pomenuti da je na Zemlji i ranije bilo slučajeva globalnog zahlađenja. Ona se nazivaju i "malim ledenim dobima". S tim u vezi, Sergej Kuzin je ispričao o najskorijim fazama zahlađenja na planeti.

- Malo ledeno doba je, prema mom mišljenju, trajalo od 14. do 19. veka. Mislim da je za to vreme je bilo tri minimuma – Maunderov, Špererov i Daltonov. Ali je upravo najveće zahlađenje bilo povezano sa Manderovim minimumom - rekao je doktor nauka.

Inače, tokom Maunderovog minimuma bilo je zamrznuto nekoliko metara zemlje širom Evroazije, alpski glečeri su se kretali ka Evropi, pomorske luke Holandije i Velike Britanije su bile opkoljene ledom, a broj stanovnika Islanda se prepolovio, piše Sputnik.

Trenutno je teško predvideti kojim će putem krenuti naša planeta – putem zahlađenja ili zagrevanja. Ali jedno je sigurno, čovečanstvo je u ovoj fazi razvoja mnogo spremnije za različite kataklizme i vanredna stanja nego pre nekoliko vekova, zaključuju naučnici.

DA LI SU VAS PRECI ZARAZILI: Evo koliko dugo traje PORODIČNO PROKLETSTVO i kako ga se rešiti!
DA LI SU VAS PRECI "ZARAZILI": Evo koliko dugo traje PORODIČNO PROKLETSTVO i kako ga se rešiti!
PESMA TUGE I BOLA: Kako je nastala numera Đurđevdan i na koji način je povezana sa Darom iz Jasenovca?

UZNEMIRIJUĆI REZULTATI NASA ISTRAŽIVAČA: Otkrili za koliko godina će nas Sunce SPRŽITI! Bliži se kraj životu na Zemlji
SVE SMO BLIŽI TOTALNOJ KATASTROFI! Objavljeni alarmantni podaci: Čovečanstvo čekaju VELIKI PROBLEMI, a OVO je samo početak!
ZAPANJUJUĆE OTKRIĆE NAUČNIKA! Pronađene čestice koje ruše zakone fizike: Čist dokaz da postoje PARALELNI UNIVERZUMI?!
NEVIDLJIVI KRIVCI KVARE UREĐAJE: Kosmički zraci sve više utiču na elektroniku, a problemi mogu postati mnogo OZBILJNIJI!

(VIDEO) Kinez postao prava zvezda nakon što je zapevao srpsku pesmu, a sada se oglasio i otkrio ono što svi žele da znaju!
(HIT VIDEO) RIMPUTATAPA ČIMBUDAMBA DE ŽILE AKA,  ABUDŽABA DABILA: Takmičari se pošteno obrukali u kvizu znanja
Zanimljivosti

(HIT VIDEO) RIMPUTATAPA ČIMBUDAMBA DE ŽILE AKA, ABUDŽABA DABILA: Takmičari se pošteno obrukali u kvizu znanja

 - četvrtak, 6. 5. 2021. u 17:48 0

Programska šema televizija sa nacionalnom frekvencijom prepuna je kvizova znanja gde pored toga što je moguće obnoviti gradivo pa i...

UDAR NA SNEŽANINOG PRINCA! Za dušebrižnike i poljubac prave ljubavi postao silovanje!

 - utorak, 4. 5. 2021. u 13:30 0

Nova vožnja u Diznilendu "Začarane želje Snežane" središte je polemike nakon što je nadograđena i uključuje scenu "poljupca istinske...

OŠAMARIO ME ZBOG JEDNE PROTUVE: Titov lični lekar detaljno ispričao ZAŠTO se URUŠIO odnos Jovanke i maršala!

 - utorak, 4. 5. 2021. u 09:53 1

Josip Broz Tito preminuo je na današnji dan 1980. godine, a poznato je da je celog života bio okružen lepim ženama. međutim, njegovi...

(VIDEO) Šokantan snimak iz Niša: GOLA DEVOJKA SE ZAGLAVILA U ŠAHTU, prolaznik je izvlačio!

 - ponedeljak, 3. 5. 2021. u 16:35 0

Na Instagramu se pojavio neverovatan video na kome se vidi kako mladić izvlači devojku iz šahta.

(VIDEO) Renovirali su kuću i slučajno otkrili skriveni prostor: KAD SU SRUŠILI ZID USLEDIO JE ŠOK!

 - ponedeljak, 3. 5. 2021. u 14:09 0

Jedan par bio je oduševljen kada je tokom renoviranja kuće otkrio skriveno kupatilo. U video zapisu podeljenom na TikToku, majka Mia...

(FOTO) Da li smete da se suočite sa sobom? URADITE OVAJ PSIHOTEST I OTKRIJTE KAKO VAS DRUGI VIDE!

Ovaj psihotest otkriva kako i na koji način vas drugi doživljavaju.

NIKOLA TESLA JE ZNAO NEŠTO ŠTO MI NE ZNAMO! Smrt nije kraj!

Tesla se smatra jednim od najsjajnijih ljudi svih vremena.

Samo u Srpskom telegrafu - informacije kojih nema u drugim medijima