DA LI JE ČOVEČANSTVO SPREMNO ZA NOVU KATAKLIZMU? Naučnici u panici: Ovo znači početak nove ere na planeti?!

AUTOR: Republika

nedelja, 14. 2. 2021.| 15:50

Prema mišljenju nekih ruskih naučnika, našu planetu uskoro ne očekuje globalno zagrevanje, već naprotiv – zahlađenje, izjavio je doktor geografskih nauka, naučni direktor Instituta za geografiju Ruske akademije nauka Vladimir Kotljakov.

pixabay.com

- Ako govorimo o Zemlji kao planeti, ona se sada nalazi u fazi zahlađenja - rekao je on za program "Skrivene pretnje", prenosi televizija "Zvezda".

Prema mišljenju klimatologa, čovečanstvo sada prolazi kroz interglacijalnu epohu tokom koje se temperatura ponovo povećala. Kotljakov smatra da povećana toplota doprinosi stvaranju lednika.

- Ako sada postaje toplije, onda vazduh iznad tla postaje vlažniji. I upravo tu vlagu nose vazdušne struje i ona dospeva i na Antarktik. Nastaju padavine u obliku snega i količina leda se čak povećava - objasnio je akademik.

Uloga Sunca

pixabay.com

Naučnici povezuju pad temperature sa aktivnošću Sunca koja zavisi od broja i veličine pega na njegovoj površini. Šef laboratorije za rentgensku astronomiju Sunca Instituta za fiziku "Lebedev" Ruske akademije nauka Sergej Kuzin objasnio je kako pege utiču na Sunčevu snagu.

- Najprostije rečeno, Sunčeve pege su mesta na kojima magnetno polje izlazi iz unutrašnjosti na površinu Sunca - objasnio je ekspert.

On je takođe rekao da vremenski uslovi na Zemlji veoma zavise od trenutne aktivnosti Sunca, jer većinu energije dobijamo upravo od naše zvezde.

- Zemlja dobija 99,999 odsto energije od Sunca. Postoje proračuni koji govore o tome da ukoliko bi se uzelo Sunce i isključilo, kroz 50 godina bi temperatura na površini Zemlje bila 30 stepeni ispod nule - izjavio je naučnik.

Prema praćenjima američke svemirske agencije NASA, 2020. godine bio je zabeležen najmanji broj pega na površini Sunca, što bi moglo da znači početak nove ere na planeti.

Međutim, treba pomenuti da je na Zemlji i ranije bilo slučajeva globalnog zahlađenja. Ona se nazivaju i "malim ledenim dobima". S tim u vezi, Sergej Kuzin je ispričao o najskorijim fazama zahlađenja na planeti.

- Malo ledeno doba je, prema mom mišljenju, trajalo od 14. do 19. veka. Mislim da je za to vreme je bilo tri minimuma – Maunderov, Špererov i Daltonov. Ali je upravo najveće zahlađenje bilo povezano sa Manderovim minimumom - rekao je doktor nauka.

Inače, tokom Maunderovog minimuma bilo je zamrznuto nekoliko metara zemlje širom Evroazije, alpski glečeri su se kretali ka Evropi, pomorske luke Holandije i Velike Britanije su bile opkoljene ledom, a broj stanovnika Islanda se prepolovio, piše Sputnik.

Trenutno je teško predvideti kojim će putem krenuti naša planeta – putem zahlađenja ili zagrevanja. Ali jedno je sigurno, čovečanstvo je u ovoj fazi razvoja mnogo spremnije za različite kataklizme i vanredna stanja nego pre nekoliko vekova, zaključuju naučnici.

(FOTO) NASA NA MARS POSLALA TRI SKRIVENE PORUKE: Najjača od njih posvećena je HEROJIMA ovog doba, medicinskim radnicima!
(VIDEO) DA LI JE OVO BOŽJI ZNAK? Neobična pojava se ukazala iznad CRKVE!

SVE SMO BLIŽI TOTALNOJ KATASTROFI! Objavljeni alarmantni podaci: Čovečanstvo čekaju VELIKI PROBLEMI, a OVO je samo početak!
ZAPANJUJUĆE OTKRIĆE NAUČNIKA! Pronađene čestice koje ruše zakone fizike: Čist dokaz da postoje PARALELNI UNIVERZUMI?!
VELIKA KAO JUPITER: Otkrivena planeta za koju se mislilo da ne postoji!
(FOTO) OVA BILJKA JE KUL: Naučnici tvrde da su pećinski ljudi oslikavali zidove pod dejstvom DROGA!
(FOTO) "OVA BILJKA JE KUL": Naučnici tvrde da su pećinski ljudi oslikavali zidove pod dejstvom DROGA!
NIKO ŽIV IH NEĆE! Vile koje su napuštene jer niko neće da ih kupi ni za 120 dinara, a evo i zašto (FOTO)

NAPOKON OTKRIVENO! Evo koju knjigu na ČUVENOJ FOTOGRAFIJI čita Nikola Tesla, svi su govorili pogrešno (FOTO)
UŽASNO BIĆE PRONAĐENO U UTROBI AJKULE: Ribar uslikao MONSTRUMA, ceo svet se pita da li je ovo moguće (VIDEO)

 - četvrtak, 25. 2. 2021. u 19:20 0

Sredinom februara u ruskom gradu Raskazovu iznad jedne crkve nadvio se stub svetlosti.

 - četvrtak, 25. 2. 2021. u 12:04 0

NASA je već ranije tu krilaticu koristila u misijama vezanima za Mars, odnosno 2013. godine u videu o roveru "Curiosity", koji je bio...

ŽIVOT POSLE SMRTI: Naučnik otkrio frapantne podatke, MNOGI ĆE SE ŠOKIRATI!
Zanimljivosti

ŽIVOT POSLE SMRTI: Naučnik otkrio frapantne podatke, MNOGI ĆE SE ŠOKIRATI!

 - sreda, 24. 2. 2021. u 10:36 0

Ljudi se od pamtiveka bave pitanjem šta će im se dogoditi nakon smrti. Neki se raduju nebu, drugi se plaše pakla, a treći se nadaju da...

PREVARIO ME ROĐENOM MAJKOM DOK SAM SE PORAĐALA: Potresna ispovest devojke je rasplakala mnoge!

 - sreda, 24. 2. 2021. u 10:23 0

Novopečena mama Džesika Aldrič vratila se sa svojom bebom i utvrdila da je njen dečko pobegao sa njenom majkom. Nju je dečkom Rajan...

NAJDEBLJE DETE NA SVETU NA RIGOROZNOJ DIJETI VEĆ MESECIMA: Smršao je 110 kilograma, pogledajte kako sada izgleda! (VIDEO)

 - sreda, 24. 2. 2021. u 10:10 0

Odluka je bila na mestu, promena je impresionirala ceo svet

(FOTO) ČUDO PRIRODE! Kada budete videli OVOG pingvina bićete zgranuti, njegova BOJA je nestvarna!

Žuti pingvin snimljen je na Južna Džordžija Ostrvima u Atlantskom okeanu, a naučnici ne mogu...

(VIDEO) BRUKE! MLADI AMERIKANCI VELIKE NEZNALICE: Nisu znali ko je Hitler, ali i još mnogo toga!

Nastavnik istorije u jednoj američkoj školi se šokirao kada je otkrio da njegovi učenici uopšte...