OVAJ ZNAK U KOMUNIKACIJI LJUDI SMATRAJU UVREDLJIVIM, A SVI GA KORISTITE! Pazite, kolege vam se mogu naljutiti!

Autor: N.J.

Lifestyle

21.10.2022

12:01

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Biti kul znači biti u toku sa onlajn komunikacijom.

OVAJ ZNAK U KOMUNIKACIJI LJUDI SMATRAJU UVREDLJIVIM, A SVI GA KORISTITE! Pazite, kolege vam se mogu naljutiti!

Foto: shutterstock

Šef na poslu

Istraživanje Adobea dokazuje da je lice koje se smeje i plače je popularno svuda. Da biste bili kul morate pratiti nove emodžije koji dokazuju da ste u toku sa online komunikacijom, takvi su emodžiji kauboja i plave kape. Ali Adobeovo istraživanje otkriva da morate biti oprezni kako ih koristite jer se njihovo značenje može promeniti zavisno od publike.

Najpopularniji emodži

Najpopularniji u svim segmentima je lice koje plače i smije se, a prva je od tri slike u trendu koje se koriste za izražavanje da je nešto smešno. Emodži sa kapom, iako postaje sve popularniji, stariji ljudi često pogrešno shvataju - njegova savremena upotreba je prozivanje ljudi da lažu, piše "Dejli Mejl".

Dok se klovn koristi za izražavanje neugodnosti nakon što je rekao nešto glupo.

Foto: Pixabay

Nekoliko emodžija koje ljudi svakodnevno koriste

Istraživanje je objavljeno nakon otkrića da se mlađi ljudi osećaju napadnuti kada se u razgovoru koristi palac gore. Bilo da je razgovor neformalan, između prijatelja ili na poslu, čini se da ikona ima sasvim drugačije, "nepristojno" značenje za mlađu generaciju.

Poslovna savetnica Sue Elson kaže da je važno razumeti dinamiku vašeg radnog mjesta pre slanja emodžija - posebno palca gore!

Drugi su u saglasnosti da je to loš oblik, posebno na poslu gde tim može delovati neprijateljski i neprilagođeno.

- Moje zadnje radno mesto imalo je Vatsap čet na kojem je naš tim jedni drugima slao informacije, a većina ljudi tamo samo je odgovorila s palcem gore.Ne znam zašto, ali činilo mi se pomalo neprijateljskim - rekla je jedna žena.

Foto: pixabay.com

Ikonice društvenih mreža na telefonu

 

A prema poslovnoj savetnici Sue Elson moglo bi biti vreme da mlađa generacija preuzme vođstvo. Ona veruje da su reči uvek bolje od simbola u profesionalnoj sferi i može videti koliko su ljudi razočarani ikonom "sve je dobro".

Anketa u kojoj je ulestvovalo 2000 mladih između 16 i 29 godina pokazala je isto, pri čemu se većina korisnika složila da su oni koji ga šalju "službeno stari i prošli".

Drugi emodžiji koje koriste "starci" koji su rangirani među prvih deset uključuju crveno ljubavno srce, OK ruku i lice sa grimasama.

Foto: Pixabay

Emodžiji koji se često koriste

Anketa je imala pitanje: 
Je li emoji sa palcem gore u vašem vokabularu teksta?

"Da, volim ga koristiti", " Da, ali sa namerom da budu pasivno-agresivni", "Ne, to je jezivo".

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

BONUS VIDEO:

 

Komentari (0)

Loading