Jedite ih svaki dan i primetićete neverovatne promene: PET voćki koje ubrzavaju metabolizam i kompletno čiste creva!

Autor: Stil.kurir.rs, Republika

Lifestyle

01.11.2020

00:15

Uključivanje voća u svakodnevnu ishranu je jednostavan i efikasan način za održavanje vašeg digestivnog trakta u dobrom stanju.

pixabay.com
Foto: Ilustracija

Da biste poboljšali varenje, a istovremeno i pročistili creva i ubrzali metabolizam, preporučuje se da svakog dana jedete sledeće voće:

Maline

Samo 125 g malina sadrži 8 g vlakana, što je gotovo trećina vlakana koja su većini nas potrebna tokom dana. Pored toga, malina ima mnogo manje šećera od većine voća. Odličan su izbor za sve koji paze na nivo šećera u krvi, kao i za one koji žele da sagore višak masnoća.

pixabay.com
Foto: Ilustracija

Jabuke

Jabuke sadrže pektin, za koji je dokazano da poboljšava varenje zbog svoje rastvorljive prirode i sposobnosti vezivanja za holesterol ili toksine u telu. Jabuka prosečne veličine sadrži oko 4, 4 g vlakana, što je oko 17% potrebne količine za dan. Štaviše, jabuke sadrže mnoge druge hranljive sastojke, uključujući vitamin C i kalijum.

instagram.com/ jennifer.garner
Foto: Ilustracija

Smokve

Smokve su vrlo ukusno i slatko voće. 150 g suvih smokava sadrži približno 15 g vlakana. One su bogate antioksidansima koji mogu pomoći u zaštiti od oštećenja ćelija i bore se protiv stvaranja patogenih slobodnih radikala u telu. Svaka smokva pruža dobru količinu mikroelemenata kao što su vitamin A, vitamin C, vitamin K i kalijum.

 

Banane

U banani ima oko 3-4 g vlakana. Banane takođe pružaju zdravu dozu probiotika, koji se koriste kao brzi izvor goriva za korisne bakterije u crevima. Pored toga, bogate su sa još nekoliko ključnih vitamina i minerala. Konkretno, vitamin C, kalijum, vitamin B6 i magnezijum, svi oni su neophodni za podršku i varenju i ukupnom zdravlju.

Photo by Eiliv-Sonas Aceron on Unsplash
Foto: Ilustracija

Suve šljive

Suve šljive su jedno od najpoznatijih proizvoda od voća za poboljšanje varenja zbog svog prirodnog laksativnog dejstva. Sadrže veliku količinu rastvorljivih i nerastvorljivih vlakana. Samo jedna suva šljiva sadrži gotovo 1 g vlakana, što može vrlo brzo da poveća unos ove neophodne hranljive materije. Suve šljive su bogate i magnezijumom, mineralom koji pomaže u celokupnoj probavi opuštanjem mišića u digestivnom traktu.

Komentari (0)

Loading