Inicijativa kompanije Visa tradicionalno okupila više od hiljadu žena koje pokreću svoje biznise
Program je obuhvatio tri edukativne radionice i dva panela sa ciljem da odgovore na najvažnija pitanja savremenog ženskog preduzetništva, od uspešne prodaje i pristupa fondovima do izgradnje ličnog brenda.
Foto: Jan Đurovka i Jovana Semiz
Ove godine u beogradskoj Ložionici, organizovano je tradicionalno okupljanje preduzetnica iz čitave Srbije i to na Velikom edukativnom događaju She’s Next empowered by Visa. Tokom celodnevnog programa, posvećenog osnaživanju i umrežavanju žena u biznisu, više od 1.000 učesnica imalo je priliku da kroz predavanja, panele, radionice i direktne susrete sa stručnjacima stekne praktična znanja, inspiraciju i podršku za dalji razvoj svojih ideja.
- Izuzetno sam ponosna što smo od jedne ideje izgradili snažnu zajednicu žena koje dele istu strast, motivaciju i želju za poslovnim uspehom. She’s Next je postao prostor u kojem se podrška ne meri samo rečima, već konkretnim delima – kroz razmenu znanja, inspiracije, mentorstva i finansijske pomoći. Ove godine, u saradnji sa Banca Intesa, napravili smo još jedan važan korak predstavljanjem Visa Platinum Business She's Next debitna kartica, kao simbol i alat koji ženama koje vode ili pokreću biznis pruža sigurnost, resurse i savetodavnu podršku. Verujem da zajedno gradimo budućnost u kojoj svaka žena ima priliku da ostvari svoje preduzetničke snove - izjavila je Ana Drašković, potpredsednica i generalna direktorka kompanije Visa za Jugoistočnu Evropu.
Inicijativa kompanije Visa tradicionalno okupila više od hiljadu žena koje pokreću svoje biznise
Inicijativa kompanije Visa tradicionalno okupila više od hiljadu žena koje pokreću svoje biznise
Inicijativa kompanije Visa tradicionalno okupila više od hiljadu žena koje pokreću svoje biznise
Inicijativa kompanije Visa tradicionalno okupila više od hiljadu žena koje pokreću svoje biznise
Inicijativa kompanije Visa tradicionalno okupila više od hiljadu žena koje pokreću svoje biznise
Inicijativa kompanije Visa tradicionalno okupila više od hiljadu žena koje pokreću svoje biznise
Inicijativa kompanije Visa tradicionalno okupila više od hiljadu žena koje pokreću svoje biznise
Program je obuhvatio tri edukativne radionice i dva panela sa ciljem da odgovore na najvažnija pitanja savremenog ženskog preduzetništva, od uspešne prodaje i pristupa fondovima do izgradnje ličnog brenda.
Inspirativna predavanja održale su Mirjana Radosavljević iz kompanije Coca-Cola Hellenic Srbija, Milica Stevanović, trener ličnog razvoja i Jovan Ličina iz Centra za edukaciju i upravljanje projektima (CEUP), dok su na panelima učestvovale prepoznatljive žene preduzetnice – Lana Krunić (Knedly), Ana Kovačević (make-up artist), Sanja Zelenović (Food Journalista), Danijela Biškup (Lilu Shoes) i Dragana Milanović (Roberto Baressi), koje su sa publikom podelile svoje lične i profesionalne priče o hrabrosti, posvećenosti i rastu.
- Kao banka koja već dugi niz godina aktivno podržava razvoj ženskog preduzetništva i promoviše jednakost i inkluziju u poslovanju, ponosni smo što zajedno sa kompanijom Visa nastavljamo da kreiramo uslove u kojima žene imaju jednake mogućnosti da ostvare svoje ambicije i doprinesu društvenom razvoju i privrednom rastu. U tom duhu, kreirali smo i Visa Platinum Business She's Next debitnu karticu koja spaja finansijsku sigurnost, zdravstvenu zaštitu i poslovne benefite namenjene preduzetnicama, potvrđujući svoju posvećenost i stvaranju okruženja u kojem žene imaju podršku, znanje i prilike da realizuju svoj potencijal i razviju biznis - izjavio je Darko Popović predsednik Izvršnog odbora Banca Intesa.
Poseban trenutak dana bilo je finale finansijskog konkursa She’s Next, u kojem je sedam preduzetnica predstavilo svoje ideje, a tri najbolje osvojile su bespovratne grantove u iznosu od po 3.000 evra kao podršku daljem razvoju poslovanja.
Ovogodišnje pobednice su: Marina Kaplarević, brend ShishamoOvce – ručno tkana, održiva ćebad od 100% prirodne vune, namenjena onima koji cene kvalitet, autentičnost i moderne interpretacije tradicionalnog zanata. Olivera Nikolić, Edukativni centar Blistavi umovi – centar posvećen deci sa teškoćama u razvoju kroz rad logopeda, psihologa i defektologa, sa misijom inkluzije, jačanja samostalnosti i stvaranja podržavajućeg okruženja za svako dete. Milena Jovanović, brend Moćno – održivi koncept mikrobilja i funkcionalne hrane, koji spaja lokalnu proizvodnju, edukaciju i inovativne proizvode poput pesto soseva i setova za kućni uzgoj, sa jasnim potencijalom za širenje i izvoz.
Dodatni sadržaji obogatili su događaj i stvorili autentično iskustvo za sve učesnice:
- Biznis korneri, gde su partneri Banca Intesa, Privredna komora Srbije, Roglić Company i Bolji način pružali savete o finansijama i mogućnostima razvoja biznisa;
- Business Speed Dating, koji je omogućio direktne razgovore i umrežavanje sa stručnjacima i predstavnicima kompanija;
- i Zona zdravlja, gde su tokom dana obavljani besplatni ultrazvučni pregledi dojki, uz važnu poruku da je briga o sebi deo svake uspešne poslovne priče.
Veliki edukativni događaj She’s Next još jednom je potvrdio da zajedništvo, znanje i podrška mogu biti najjači pokretači promena u svetu ženskog preduzetništva.
Više o ovoj inicijativi možete pronaći na visa.rs.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)