EVO KADA NE MORATE DA PLATITE KAZNU ZA PARKING! Proverite kako da sačuvate koju HILJADRKU u džepu!

Biznis

05.11.2025

11:59

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Evo koje su informacije su potrebne.

EVO KADA NE MORATE DA PLATITE KAZNU ZA PARKING! Proverite kako da sačuvate koju HILJADRKU u džepu!

Foto: shutterstock.com/Dave Colman/Jovan M

Mnoga vozila svakodnevno dobijaju dnevne parking karte, a građani se često pitaju šta mogu da urade ukoliko smatraju da im je karta izdata neopravdano.

Iz JKP Parking servis Beograd detaljno su objasnili proceduru i pravila podnošenja reklamacije.

Rok za podnošenje reklamacije

Zvaničan rok za podnošenje reklamacije nakon izdavanja dnevne karte ne postoji. To znači da korisnik može da podnese zahtev čim uoči razlog za prigovor, bez vremenskog ograničenja.

Na koji način se može podneti reklamacija?

  • Korisnici Parking servisa reklamaciju mogu da podnesu na četiri načina:
  • Telefonom, odnosno preko Kol centra,
  • Ličnim dolaskom u neku od poslovnica Korisničkog servisa,
  • Slanjem mejla ili slanjem dopisa poštom.

Na ovaj način građanima je omogućeno da izaberu kanal komunikacije koji im najviše odgovara.

Koje informacije su potrebne?

Prilikom podnošenja reklamacije za dnevnu kartu, neophodno je da korisnik Parking servisu pošalje sledeće podatke: ime i prezime, registarsku oznaku vozila, ili broj izdate dnevne karte, obrazloženje i prilog npr. skrinšot ekrana telefona sa poslatom porukom plaćanja.

Kada je moguće podneti reklamaciju?

Iz Parking servisa objašnjavaju da svaki korisnik koji smatra da ima osnova za reklamaciju može da im se obrati na jedan od četiri navedena načina, telefonom Servinog centra 11011, u jednoj od poslovnica preduzeća, putem zvaničnog mail-a preduzeća ili na zvaničnu adresu preduzeća.

U slučajevima kada korisnici naprave nenamernu grešku, kao što su pogrešno unet registarski broj ili poruka upućena za pogrešnu zonu, vozači mogu da se jave Parking servisu i ulože reklamaciju, a ovo preduzeće će im izaći u susret, ali samo ako se utvrdi da se ne radi o situaciji koja se više puta ponavlja.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading