HRVATI PREUZELI ARENU

Republika.rs

Autor:

Biznis

11.10.2017

19:02

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Hrvatska "Atlantik grupa" novi je sponzor Beogradske arene, a kako Srpski telegraf saznaje, novo ime najveće srpske sportske i koncertne hale biće "Štark arena".

RepublikaFoto: youtube.com/ben sedin
Sad će se zvati Štark arena

Kako saznajemo, hrvatska kompanija ponudila je 750.000 evra, što je znatno manje od traženih 1,25 miliona evra, a poražavajuće je to što se nijedna srpska kompanija nije prijavila na tender za ovo sponzorstvo.

To znači da će narednih pet godina jedan od najznačajnijih objekata u Srbiji nositi naziv hrvatske kompanije.

Najbolja reklama

Da stvar bude gora, "Atlantik grupa" tajkuna Emila Tedeskog kod nas je poznata po brojnim kontroverzama, a jedna od njih je da trećinu udela u njenom vlasništvu imaju hrvatski penzioni fondovi, što znači da kupovinom njihovih proizvoda građani Srbije u stvari plaćaju penzije žiteljima Hrvatske, među kojima su i ratni zločinci koji su nas ubijali tokom rata devedesetih.

Direktor Arene Đorđe Milutinović nije ni potvrdio niti demantovao ovu informaciju, ali za Srpski telegraf objašnjava da ova promena neće ni na koji način uticati na vlasničku strukturu Arene.

Prava sponzora
da Areni promeni naziv
da kontroliše ugovore sa drugim sponzorima
da postavi reklame unutar Arene
da koristi ložu sa ukupno 15 mesta

- U pitanju je samo naslovno sponzorstvo, koje se odnosi na brendiranje Arene. Pobednik na tenderu neće imati uticaja na programsku šemu ni na upravljačke odnose. Arena je gradska i ostaje gradska - kaže Milutinović.

On objašnjava da ne postoji veća i bolja reklama za neku firmu od one u Areni jer se ova hala spomene na desetine puta svakoga dana na svim televizijskim programima, ima je na bilbordima, internetu... Nosi takođe i ime kompanije koja je sponzoriše. Ne razumem zašto srpske firme nisu zainteresovane, ali ne želim da ulazim u njihove razloge. Neki su se javljali iz Srbije, ali niko nije preuzeo dokumentaciju - kaže Milutinović.

Porobljavanje Srbije

Ekonomista Mahmud Bušatlija kaže da je za Hrvate sponzorstvo Arene vrlo primamljivo.

- Hrvatske firme ne mogu da funkcionišu bez poslovanja na Balkanu i za njih je reklama u Areni put do prostora na našem tržištu - kaže Bušatlija.

Analitičar Saša Borojević upozorava da se ovom odlukom nastavlja ekonomsko porobljavanje Srbije.

- Gura se prst u oko svakom građaninu Srbije jer će Arena nositi ime po želji "Atlantik grupe". Skandalozno je da mi takav posao dajemo Hrvatima, a istovremeno našu firmu za proizvodnju municije "Prvi partizan" odbijaju na tenderu u Hrvatskoj iako je dostavila najbolju ponudu. Mislim da je krajnje vreme da se postigne reciprocitet u odnosima - kaže Borojević.

Arena u brojkama

16

 godina građena Arena
70  miliona evra koštala gradnja
18.000  kapacitet mesta za sportska dešavanja
25.000  maksimalni kapacitet za koncerte
48.000 

kvadrata površina objekta

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading