U jednoj od najizazovnijih godina JYSK Srbija postigao rekordne rezultate


IZVOR: Republika - 26.11.2020 | 12:52


Usprkos pandemiji korona virusa, JYSK Srbija postigao porast EBIT-a i rekordne rezultate u finansijskoj godini 2019/2020.

Foto: Promo foto

Iako je za većinu maloprodaje 2020. bila izazovna, mnogi Srbi odlučili su da kupuju u skandinavskom trgovačkom lancu JYSK. Kako bi poboljšali kvalitet svakodnevnog života u svojim domovima, upustili su se u uređenja interijera, ali i eksterijera.

Odlukom Kriznog štaba, zbog korona virusa, JYSK-ove prodavnice u proleće su bile delimično zatvorene a ostatak je funkcionisao sa prilagođenim radnim vremenom. To je predstavljalo veliki izazov, kako finansijski tako i logistički, jer je JYSK u tom periodu zabeležio veliki porast online narudžbina. Međutim, kada su prodavnice ponovo otvorene i u toku leta kupci su se vratili u prodavnice.

Kao rezultat, JYSK Srbija postigao je fantastične rezultate sa prometom od 5.574.892.942 RSD i EBIT-om od 737.920.251 RSD, što čini povećanje prometa za 25,1 posto i EBIT-a za 124,8 posto, u odnosu na prethodnu finansijsku godinu.

- Pre svega zahvalila bih se svim našim radnicima. Odradili su fantastičan posao uprkos izazovnim okolnostima i neizvesnosti situacije. Prioritet nam je bio pre svega da osiguramo bezbednost našim kupcima i radnicima. Ali, ono što je u ovom trenutku najbitnije je pažljivo upravljanje raspoloživim resursima jer treba gledati dugoročno i nastaviti rasti kroz ulaganje u preuređenja postojećih prodavnica kako bismo našim kupcima omogućili inspirativniji doživljaj kupovine, otvaranja novih prodavnica, kao i kontinuirano ulaganje u radnike u sklopu razvojnih programa - izjavila je Vesna Kukić Lončarić, Country manager za Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju.

Tokom prošle finansijske godine najveći rast prodaje i pozitivni rezultati zabeleženi su na kategorijama dušeka, nameštaja i baštenskog nameštaja i dekoracijama što čini okosnicu JYSK-ovog poslovanja. Ali, ono što je postalo još važnije za JYSK su napori kompanije da postane održivija.

- JYSK je uvek bio usmeren na odgovorno poslovanje. Tokom protekle finansijske godine preduzeli smo neke značajne korake, uključujući novi i održiviji dizajn ambalaže, definisali datum prelaska na drvo sa 100% FSC sertifikatom, uveli niz dodatnih proizvoda izrađenih od recikliranih materijala i postali član BCI (Better cotton initiative). Međutim, puno je toga još pred nama - kaže Vesna Kukić Lončarić

Pozitivan rezultat JYSKa Srbija deo je uspešne JYSK priče na globalnom nivou, koji posluje u više od 2.900 prodavnica u 51 državi sveta sa rekordnim rezultatom od od 4,1 milijarde EUR ukupnog prometa i zaradom od 489 miliona EUR pre oporezivanja.

JYSK je otvorio svoju prvu prodavnicu u Srbiji 2011. godine, a danas posluje sa 35 prodavnica i zapošljava 341 radnika.