DA LI STE PRIMETILI DA SU PODNE PLOČICE U SVIM HIPERMARKETIMA MALE!? To nije slučajno, a stručnjak objašnjava u ČEMU JE FORA!


IZVOR: Republika - 09.02.2023 | 20:51


Dalibor Šumiga, specijalista za bihevioralni marketing i potrošačku psihologiju, objasnio je kako velike kompanije koriste bihevijoralni marketing da pridobiju potrašače.

Foto: ST/Dragan Kadić
DA LI STE PRIMETILI DA SU PODNE PLOČICE U SVIM HIPERMARKETIMA MALE!? To nije slučajno, a stručnjak objašnjava u ČEMU JE FORA!

Kao primer je naveo zašto se u velikim prodavnicima stavljaju male pločice.

- Kad vučeš kolica i kad su ti male pločice, onda zvuk koji stvaraš je jači. Kad su velike je usporeniji i tiši. Kod malih pločica stvara se velika buka, ti onda usporavaš podsvesno, ti toga nisu svestan. Budući da usporavaš, poštaješ svesniji svoje okoline, više gledaš police - objasnio je on.

Video u kome je to objašnjeno možete pogledati ovde.

Bonus video: