ŠPANCI UDARILI NA LUKU: Jović je LENJI duh!


IZVOR: Republika - 23.03.2022 | 08:57


Luka Jović na žestokom udaru.

Foto: www.profimedia.rs
ŠPANCI UDARILI NA LUKU: Jović je LENJI duh!

Novinari španske "Marke" napravili su opširnu analizu zbog čega Geret Bejl, Eden Azar i Luka Jović maltene ne igraju za Real Madrid u tekućoj sezoni.

Skupoceni trio je mesecima uglavnom na klupi za rezervne fudbalere, a trener Karlo Anćeloti na njih uopšte ne računa, što je potvrdio i prethodni "El Klasiko" na kojem je umesto povređenog Benzemu Italijan u napad stavio iskusnog Luku Modrića.

Srpski as nije previše igrao kod Zinedina Zidana, a čini se da kod Anćelotija dobija još manje prilika.

Foto: Tanjug/AP

Italijan je, navodno, razočaran stavom bivšeg napadača Crvene zvezde. To nije sve, pošto za Jovića i saigrači smatraju da se ne trudi dovoljno kako bi se izborio za mesto na terenu.

- Kažu da u svlačionici ni ne primete kad dođe ili kad ode. On je duh - navodi Marka.

Jović je još u januaru 2021. godine zatražio odlazak iz kluba. Usledio je povratak na pozajmicu u Ajntraht, ali posle gola na debiju u potpunosti je nestao. Postigao je samo četiri gola na 18 mečeva u Bundesligi.

Posle neuspešne pozajmice u Frankfurtu vratio se u Madrid, ali je na 17 utakmica u svim mečevima upisao svega jedan pogodak uz dve asistencije.

- Posle povratka vrata za njegov odlazak su ostala otvorena, ali nijedan tim nije poslao ponudu, pa je odlučio da odradi ostatak ugovora - piše Marka.

Anćeloti ga je u jednom trenutku video kao zamenika Karima Benzeme. Ipak, kada je Francuz tražio odmor zbog velikog premora, Jović nije ni pokušao da se dokaže Italijanu.Ančeloti ga je video kao alternativu za Benzemu u dugoj i napornoj sezoni, ali čak ni kada je Francuz tražio odmor zbog umora, Srbin se nije potrudio da se dokaže.

- Anćeloti je odustao od Srbina zbog njegovog hladnog stava tokom dnevnog rada i ograničenog učešća i doprinosa u određenim trenucima. Njegova svakodnevna lenjost je dovela do toga da Marijano dobije pre šansu u Klasiku - zaključuje se u analizi Marke.

BONUS VIDEO: