VIJETNAMKA JE PALA SA VESPE, A POMOGAO JOJ JE SRBIN! Saša joj je vratio veru u dobre ljude

Autor:

Vesti

03.02.2024

17:48

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Avanturističko putovanje jedne Vijetnamke kroz bivšu Jugoslaviju

Foto: RINA

Simpatična Vijetnamka Elizabet Doung, koja se iz Australije doselila u Srbiju, odlučila je da svoju ljubav prema avanturama i putovanjima pretoči u neverovatno putovanje kroz sve glavne gradove bivše Jugoslavije. Sa svojom malom vespom prešla je ukupno 3.600 kilometara za manje od dva meseca, obilazeći Beograd, Podgoricu, Ljubljanu, Zagreb, Sarajevo i Skoplje.

Neustrašiva vožnja kroz raznolike terene

Iako je njena vespa mala, sa samo 50 kubika, Elizabet se suočila sa izazovima vožnje na različitim terenima, priznajući da nije bila opremljena pravim gumama za tako zahtevno putovanje. Ipak, uz padove i manje probleme, ona je istrajala zahvaljujući dobroj opremi i velikom servisu u Sloveniji. Sa osmehom, Liz ističe da je vespa izdržala sve napore putovanja.

- Vespa je mala i sa samo 50 kubika. Moj najveći problem je što nisam kupila prave gume za ovo veliko putovanje na raznim terenima. Zbog toga sam pala nekoliko puta, ali dobro što sam nosila dobru opremu tako da padovi nisu bili strašni. Vespa je baš dobro izdržala i posle velikog servisa u Sloveniji, bila je kao nova. Mahom sam bez pauze vozila oko 200 kilometara, nakon te rute svaki put bih morala stati da malo odmorim - kaže kroz osmeh Liz za RINU.

U susret ljubaznim ljudima i nezaboravnim iskustvima

Tokom svog putovanja, Elizabet se oduševila ljudima iz svih bivših republika, ističući njihovu ljubaznost, gostoprimstvo i spremnost da pomognu. Posebno ju je zadivilo to što je, zahvaljujući svom znanju srpskog jezika, mogla da se bez problema sporazumeva sa svima koje je susretala, nezavisno od države u kojoj se nalazila.

Neizostavna podrška dobrih ljudi

Iako su se ponekad javljali izazovi, Elizabet je istakla da je zahvaljujući podršci i pomoći dobrih ljudi izlazila kao pobednik iz svake situacije. Posebno je istakla jedan trenutak kada je, nakon problema sa navigacijom i padom, naišla na pomoć bivšeg srpskog policajca u Makedoniji, koji ju je bezbedno vratio u Srbiju.

- Rekao mi je da sam u srpskom selu u Makedoniji. Pošto je već kasno i počelo je da pada mrak, on mi je pomogao da stavi vespu u gepek i vozili smo zajedno preko granice i nazad u Vranje, gde me je čekao dečko da me vozi kući. Mi smo mu poklonili ilustraciju Beograda gde je on nekada živeo i hteli smo da ga častimo večeru ali on nije hteo ništa da uzme, samo je hteo da mi pomogne i da me bezbedno vrati u Srbiju. Mnogo smo zahvalni tom čoveku, Saša se zove. Moja nada i vera u dobre ljude posle ovog putovanja je mnogo veća - kaže ova hrabra devojka.

Ljubav prema Crnoj Gori

Iako ne može izdvojiti samo jedan grad kao omiljeni, Elizabet ističe da je Crna Gora ostavila poseban utisak na nju. Odatle potiču neka od njenih najdražih uspomena i sadržaja na YouTube kanalu. Uz to, otkrila je i svoju ljubav prema kampovanju, ističući neprocenjiv osećaj buđenja u prirodi.

- Gajim mnogo ljubavi prema severnoj Crnoj Gori, zato što je tamo počela priča vožnje vespe i tamo sam stvorila neke od mojih najdražih sadržaja na mom youtube kanalu. U Crnoj Gori smo se stalno osećali kao da smo se družili sa prijateljima koje smo znali već godinama. Veseli su, vole da se šale, vreme nekako ide sporije tamo. I to je još jedna stvar, bez jezika, ne bih mogla ni da razumem njihove fore. Ne mogu da brojim koliko puta sam plakala od smeha -rekla je Liz koja je na ovom putovanju otkrila i koliko lepo može da bude kampovanje.

- Mnogo uživam u tome. Nikad to ranije nisam radila i ove godine sam se zaljubila u kampovanje. Osećaj kada se probudiš, otvoriš šator, osetiš travu prekrivenu rosom pod stopalima i vidiš pejzaž planina i reka oko sebe - to je nešto neprocenjivo, poručuje Liz.

Završavajući svoje avanturističko putovanje, Elizabet planira detaljan remont svoje vespice kako bi bila spremna za nove avanture koje je čekaju u budućnosti. Svojim hrabrim poduhvatom i pozitivnim iskustvima, Elizabet je inspiracija svima koji sanjaju o neustrašivom istraživanju nepoznatog.

(RINA)

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.