Mirković (SNS): Dok je Beograd propadao, Đilas se bogatio

IZVOR: Tanjug

nedelja, 13. 10. 2019.| 17:25

25

Šef odborničke grupe SNS u Skupštini grada Beograda Aleksandar Mirković ocenio je da je Dragan Ðilas danas opet pokazao "svu svoju nemoć i histeriju" pokušavajući da lažima opravda bežanje od naroda i neizlazak na izbore koji su jedino merilo ko je i kako radio za interes Beograda i Srbije.

ST/N. MANDIĆ
Aleksandar Mirković

- Posledice Ðilasovog šerifovanja Beogradom su najbolje oslikane u dugu koji je ostavio iza sebe od čak 1,2 milijarde evra i 15.000 oštećenih porodica kojima je duplo naplaćivao vrtiće - naveo je Mirković povodom kritika koje Ðilas ranije danas uputio na račun gradske vlasti.

On ističe da su ova dva primera pokazatelj, kako kaže, koliko je sa jedne strane bio nesposoban, a koliko sa druge strane nije prezao, kako kaže, ni da vara i zarađuje na najmlađim sugrađanima.

- Za vreme propadanja i urušavanja Beograda, Dragan Ðilas je postajao svakog dana sve bogatiji pa je tako od 74.000 evra koje je kao propali preduzetnik doneo iz Češke, došao do 25 miliona evra i to samo u nekretninama - ukazuje Mirković.

On napominje i da dok je sve u zemlji pod režimom DS-a, Ðilasa, Jeremića i Tadića nazadovalo i gasilo se, Ðilasove privatne firme su doživele procvat i zaradile 619 miliona evra od čega 105 neto profita.

- Dok se ministar Nebojša Stefanović i danas u Interpolu bori za interes Srbije, uništitelj Beograda Dragan Ðilas lažima i kukavički udara na njegovu porodicu i to je još jedan dokaz o kakvoj se ličnosti radi - ukazao je Mirković.

On ističe da građani ove činjenice dobro znaju i da se zato ekipa okupljena u SzS i plaši izbora, jer su svesni da takve "prevarante i interesdžije" niko neće podržati.

- Aleksandra Vučića i sve nas u Srpskoj naprednoj stranci apsolutno ne dotiče da li će SzS bojkotovati izbore, jer je nama uvek na prvom mestu interes i mišljenje građana, a ne tamo nekih propalih političara koji bi samo da se dočepaju fotelje i nastave sa krađom, tamo gde su stali - poručio je Mirković.

Stefanović odgovorio na sve optužbe: Sve što su izneli o GIM-u, Krušiku i SDPR-u su čiste izmišljotine!
Stefanović odgovorio na sve optužbe: Sve što su izneli o GIM-u, Krušiku i SDPR-u su čiste izmišljotine!
1
Brnabić: U Srbiji konačno nezaposlenost ispod 10 odsto
Brnabić: U Srbiji konačno nezaposlenost ispod 10 odsto
4

KOMENTARI 25

star13. oktobar 2019. u 17:37

Sreća da se narod trgnuo i oduzeo poverenje lopovu Đilasu, inače ode Beograd pod led.

6 0 Odgovori

Hedona13. oktobar 2019. u 18:22

Đilas da plati štetu tokom svojih protesta, i da vrati svaki dinar koji je uzeo od svoga naroda.

6 0 Odgovori

Marko13. oktobar 2019. u 18:53

Koliko afera teba da se otkrije da bi opozicija poštovala rezultate vlasti.

6 0 Odgovori

Sanja13. oktobar 2019. u 19:16

Đilas je ojadio našu prestonicu i dobro obogatio svoje džepove do te granice da su građevinski objekti počeli sve manje da se grade, nekadašnje najuspešnije firme su stavljane pod ključem, a njeni građani su sve više ostajali bez posla. Posle toliko učinjenih pronevera, Đilas i dalje nalazi "razloge" da priča o poštenju.

6 0 Odgovori

jk13. oktobar 2019. u 19:21

On je samo mislio na svoj interes i da sebi obezbedi uslove za zivot, a drugo ga nikad nije interesovalo, strasno sta drugo reci.

6 0 Odgovori

vidi sve komentare
Vesićev politički nokaut opoziciji: Bojkot je potreban samo Đilasu jer nema stranku
Vesićev politički nokaut opoziciji: Bojkot je potreban samo Đilasu jer nema stranku
0
OZBILJNA PROMAJA U ĐILASOVOJ GLAVI: Mirković žestoko odgovorio lideru tajkunskog saveza
OZBILJNA PROMAJA U ĐILASOVOJ GLAVI: Mirković žestoko odgovorio lideru tajkunskog saveza
14
Mirković o divljanju Đilasovih huligana: Nasilju nema mesta u Srbiji
Mirković o divljanju Đilasovih huligana: Nasilju nema mesta u Srbiji
23
Đurić o budalaštinama da se Vučić plaši bojkota: Da ni tužno bilo bi smešno
Đurić o budalaštinama da se Vučić plaši bojkota: Da ni tužno bilo bi smešno
0
NOVA PRAVILA O KUĆNOM REDU U BEOGRADU: Obavezna tišina od 16 do 18 časova
0

NOVA PRAVILA O KUĆNOM REDU U BEOGRADU: Obavezna tišina od 16 do 18 časova

BURA U SPS! DAČIĆ BESAN: Smenjuje socijaliste u Kragujevcu, evo zbog čega
0
BURA U SPS! DAČIĆ BESAN: Smenjuje socijaliste u Kragujevcu, evo zbog čega
BISTA KNEZA MIHAILA DOBIJA NOVI SJAJ: Evo koliko će trajati radovi
0
BISTA KNEZA MIHAILA DOBIJA NOVI SJAJ: Evo koliko će trajati radovi
Stefanović odgovorio na sve optužbe: Sve što su izneli o GIM-u, Krušiku i SDPR-u su čiste izmišljotine!
Srbija

Stefanović odgovorio na sve optužbe: Sve što su izneli o GIM-u, Krušiku i SDPR-u su čiste izmišljotine!

Republika

 - sreda, 13. 11. 2019. u 23:05 1

Gostujući u emsisiji "Fokus" na O2 televiziji, ministar unutrašnjih poslova govorio je o brojnim optužbama i neistinama koje opozicija...

Goša s novim vlasnikom kreće u nove poslove: Moderni srpski vagon za moderne srpske pruge
Srbija

"Goša" s novim vlasnikom kreće u nove poslove: Moderni srpski vagon za moderne srpske pruge

Borislav KAŠANSKI

 - sreda, 13. 11. 2019. u 22:19 0

Pogoni nekadašnjeg giganta, fabrike "Goša" iz Smederevske Palanke ponovo će oživeti, a srpskim prugama jezdiće vozovi napravljeni u...

PRPA! Marinika odustala od TV duela sa Đukanovićem
Srbija

PRPA! Marinika odustala od TV duela sa Đukanovićem

alo.rs, Republika

 - sreda, 13. 11. 2019. u 21:24 7

Poslanik SNS Vladimir Đukanović i potpredsednica Stranke slobode Marinika Tepić trebalo je da suoče stavove sutra na javnom servisu RT...

Ruski lekar predstavlja jesenji tretman za lice
Društvo

Ruski lekar predstavlja jesenji tretman za lice

Republika

 - sreda, 13. 11. 2019. u 21:15 0

Svakog četvrtka uz štampani primerak Srpskog telegrafa poklanjamo magazin Ruski lekar.

ŠOK! Ćosić uzimao pare od Albanaca i Amerikanaca
Srbija

ŠOK! Ćosić uzimao pare od Albanaca i Amerikanaca

E. S. T.

 - sreda, 13. 11. 2019. u 21:01 0

Prazne priče o nezavisnom novinarstvu. Jugoslav Ćosić, programski direktor N1, uzimao je pare od Albanaca i Amerikanaca i za to postoje...

PORUKA ŠEFA AMERIKE! Tramp Makronu: Iščupajte uši Albancima ako ne budu slušali!
PORUKA ŠEFA AMERIKE! Tramp Makronu: Iščupajte uši Albancima ako ne budu slušali!
1

Američki predsednik Donald Tramp preneo je francuskom kolegi Emanuelu Makronu da mora hitno...

SRAMOTA! Koljači izokrenuli činjenice: Albanci snimili film o vađenju organa iza kojeg stoji srpska banda?!
SRAMOTA! Koljači izokrenuli činjenice: Albanci snimili film o vađenju organa iza kojeg stoji "srpska banda"?!
2

Albanci su potpuno izokrenuli činjenice i snimili film o tome kako je "srpska banda" kidnapovala...

  • Na kiosku
    Danas na kioscima

    Samo u Srpskom telegrafu - informacije kojih nema u drugim medijima

    Naslovna za 14. 11. 2019.