NOVI NAPAD NA TELEKOM SRBIJA! Mali operater mnogo laže!

Republika.rs

Autor:

Vesti

16.09.2025

13:25

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Manir da se u “strašnom” Telekomu nalaze izgovori za sopstvene poslovne nesposobnosti, prevare i promašaje izgleda da je posle milijardera Dragana Šolaka prešao i na tajkune manjeg kalibra, pa je gomilu neistina o najvećem operateru na Zapadnom Balkanu ovih dana izgovorio i vlasnik firme “Jotel” iz Niša.

NOVI NAPAD NA TELEKOM SRBIJA! Mali operater mnogo laže!

Foto: Shutterstock

Lokalni tajkun Dragan Ilić, poznavaocima tamošnjih prilika poznat kao bogataš sa imovinom nepoznatog porekla (jedan od prvih kupaca stanova u Beogradu na vodi, između ostalog) i osumnjičen za poreske utaje, obrušio se na Telekom u intervjuu koji prema svemu liči na plaćeni oglas. Pa, tvrdi Ilić, srpski nacionalni gigant hoće da ugasi maleni “Jotel”, banditi mu seku kablove, maltretiraju ga lokalne samouprave, a on poštenjačina i žrtva, “ni luk jeo, ni mirisao”.

A šta na sve kažu građani, korisnici operatera u vlasništvu tajkuna Ilića? Na osnovu javno dostupnih izvora, onoga što ljudi otvoreno pišu na internet forumima i u Fejsbuk i Redit grupama, “Jotel” je verovatno najlošiji provajder kablovske TV i interneta u celoj Srbiji!

Evo ih neki od tehničkih problema koje korisnici navode: nestabilan internet, “višesatni i višednevni” prekidi signala bez najave, internet višestruko sporiji od ugovorenog, svi problemi se nastavljaju i nakon prelaska na skupu optičku mrežu; zatim tu je nenajavljeni gubitak velikog broja atraktivnih TV kanala, plus veoma loš kvalitet slike i zvuka.
Podrška se opisuje kao neefikasna i nedostupna. Telefoni su često zauzeti ili isključeni, reklamacije se ne evidentiraju, a serviseri kasne “danima i nedeljama”.

Korisnici navode i neljubazno ponašanje zaposlenih, zbog čega je poverenje u podršku praktično izgubljeno.

Ljudi se žale da im “Jotel” naplaćuje period u kojem usluga nije funkcionisala, kao i dodatne naknade pri raskidu ugovora (vraćanje popusta ili plaćanje gratis perioda). Sve to kod korisnika stvara utisak da se “Jotel” ne pridržava zakonskih obaveza niti standarda u poslovanju.

Ali, čak i to nije sve.

Ovaj operater ima rutere slabog kvaliteta, bez eksternih antena, obezbeđuju veoma slab Wi-Fi signal. Beleže se i problemi pri korišćenju najstabilnijih platformi poput YouTube i Netflixa. Jedan broj korisnika tvrdi da se koriste i “klonirani modemi”, što baca dodatnu sumnju na tehničku pouzdanost mreže.

Korisnici izražavaju nezadovoljstvo naglim povećanjima cena bez jasnog obaveštenja (na primer: internet sa 1.500 na 1.700 dinara). Istovremeno, “Jotel” je 2023. bio u finansijskoj blokadi zbog dugovanja prema Arena Channels Group od preko 60 miliona dinara. U praksi, teret problema snose sami pretplatnici - neki su, zbog prekida, morali da koriste mobilni internet, a Jotel je odbio da nadoknadi dodatne troškove.

Šta tek reći na to da u ponudi ovog operatera - koji funkcioniše u osam gradova južne i istočne Srbije i Pomoravlju - više nema najatraktivnijih TV kanala! Najpre su ukinuti kanali iz paketa Arena Sport što je izazvalo veliko nezadovoljstvo korisnika. Potom su uvedeni kanali Sport Klub, ali su i oni ukinuti do 2025. godine. Dodatno, uklonjeni su N1 i Nova S, a umesto njih ponuđeni su Cinemania i neki sportski sadržaji.

U brojnim komentarima navodi se da Jotel ne isporučuje ono što je ugovoreno, a korisnicima se nudi raskid ugovora kao jedino rešenje. Diskusije u FB grupama pokazuju da su mnogi nezadovoljni ovim praksama i da ozbiljno razmatraju zajednički angažman advokata protiv operatera.

Može lokalni tajkun Ilić da priča šta hoće. Korisnici ga ne žele, a dolazi vreme za naplatu njegovih dugogodišnjih marifetluka, promašaja i nesposobnosti.
 
Nelegalno korišćenje infrastrukture
 
Prema zvaničnim navodima Elektrodistribucije Srbije (EDS) iz maja 2025, “Jotel” u Nišu nije poštovao obaveze po pitanju isplate dugovanja i pritom je koristio veći broj stubova od dozvoljenog. Kao rezultat, radnici EDS uklonili su opremu ovog operatera u naselju Trupale. Zbog ovog postupka, građani su punih osam sati bili bez signala, a iz “Jotela” im nije stiglo bilo kakvo objašnjenje.

Još frapantniji primer stiže iz Zaječara.

Tamo je u julu 2018, dakle pre više od sedam godina, Gradska uprava naložila ovom operateru da hitno ukloni kabl optičke mreže, jer je postavljen nezakonito, bez ikakve dozvole. U suprotnom, ističe se u rešenju zaječarske gradske inspekcije, kabl će biti sklonjen prinudnim putem. Do danas se ništa nije desilo.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading