PODNET ZAHTEV TUŽILAŠTVU DA SE SASLUŠAJU BOJOVIĆ I MILOŠEVIĆ! Preokret u slučaju pada nadstrešnice? Vladimir Gajić objasnio o čemu se sada radi
"Hrabra odluka."
Foto: Privatna arhiva
U Višem javnom tužilaštvu u Novom Sadu podnet je zahtev da se saslušaju prorektor Beogradskog univerziteta i bivši predsednik Skupštine akcionara Infrastruktura Železnica Srbije Nebojša Bojović i bivši direktor te kompanije Milutin Milošević, prenosi priču Kurir.
Ovu informaciju objavio je lider Narodne stranke i advokat Vladimir Gajić na društvenoj mreži Iks.
Jasno se vidi
- Posle skoro nedelju dana od kako svaki dan objavljujem nove dokaze u slučaju nadstrešnica, danas je Višem javnom tužilaštvu u Novom Sadu podnet zahtev da se saslušaju prorektor Beogradskog univerziteta i bivši predsednik Skupštine akcionara kompanije Infrastruktura Železnica Srbije Nebojša Bojović, kao i da se dodatno sasluša Milutin Milošević, bivši izvršni direktor Infrastrukture železnica Srbije - objavio je Gajić.
On je objasnio da se saslušanje Nebojše Bojovića traži na okolnost da je kao predsednik Skupštine akcionara Infrastruktura železnica potpisao 29. aprila, 26. jula i 30. oktobra 2024. godine više izveštaja, koji su objavljeni u "Službenom glasniku Železnica Srbije".
- Iz tih izveštaja se jasno vidi da je bio upoznat sa svim fazama radova, da je u aprilu 2024. godine znao da će svi radovovi na Železničkoj stanici u Novom Sadu biti završeni "u narednih nekoliko meseci" što su u junu 2024. godine kao i da je u junu 2024. godine, u izveštaju koji obuhvata period do 30. juna 2024. godine, naveo da su 5. jula 2024. godine završeni svi građevinski radovi u delu železničke stanice u kome se nalazila nadstrešnica i da je kretanje putnika od 5. jula prošle godine bilo bezbedno!? - objasnio je Gajić.
Hrabra odluka
On je dodao da je saslušanje Bojovića i Miloševića zahtevano na okolnost da je Nebojša Bojović, godinu dana pre tragedije, 10. novembra 2023. godine, potpisao Odluku kojom je odobrio Ugovor o korišćenju javne železnice infrastrukture kojim kompanija Infrastruktura železnica Srbije garantovala "da vozovi mogu bezbedno da saobraćaju po prugama i da su stanice koje se koriste za ulaz i izlaz putnika na tim železnickim pravcima bezbedne".
- Ovim ugovorom bila je obuhvaćena i železnička stanica Novi Sad za čiju je bezbednost kao i na svim prugama i železnickim stanicama bio zadužen Milutin Milošević, tada izvršni direktor za upravljanje javne železničke infastrukture - kaže Gajić.
Vladimir Gajić je prethodnih dana izneo mnogo novih dokaza koji su bacili i novo svetlo na slučaj "nadstrešnica". Između ostalog, objavio je izveštaj koji dolazuje da su na dan tragedije putnici upozoravali da sa krova zgrade pada sitan šljunak, a šef stanice Veselin Simović, obavešten o tome nekoliko puta, nije ništa preduzeo.
Bonus video:
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)