SRPSKI KUVARI "ODUVALI" KINEZE SVOJIM GASTRONOMSKIM UMEĆEM! Paviljon "hleb i reka" oduševio istočnjačku naciju - evo šta je premijerka Srbije imala da kaže na to! (VIDEO)

Autor:

Vesti

05.11.2023

13:36

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Paviljon je privukao brojne posetioce i bio je mesto gde su se građani i privrednici mogli upoznati sa bogatom srpskom kulturom i tradicijom.

SRPSKI KUVARI "ODUVALI" KINEZE SVOJIM GASTRONOMSKIM UMEĆEM! Paviljon "hleb i reka" oduševio istočnjačku naciju - evo šta je premijerka Srbije imala da kaže na to! (VIDEO)

Foto: Republika

Danas je na Kineskom međunarodnom uvoznom sajmu svečano otvoren srpski paviljon, koji je privukao veliku pažnju prisutnih. Ovom prilikom, premijerka Srbije Ana Brnabić otvorila je paviljon i predstavila prisutnima novi logo "Belegrade Expo 2027".

Premijerka Brnabić istakla je važnost izložbe i predstavljanja srpskih proizvoda na kineskom tržištu. Paviljon je privukao brojne posetioce i bio je mesto gde su se građani i privrednici mogli upoznati sa bogatom srpskom kulturom i tradicijom.

Autor paviljona, umetnik Dušan Jovović, objasnio je da su simbolički elementi paviljona nosili poruku o prijateljstvu između Srbije i Kine. Paviljon nosi naziv "Hleb i reka" i sadrži mnoge simbole koji predstavljaju srpsku tradiciju i modernost. Kroz upotrebu srednjovekovne ornamentike, svetla novih medija, i interaktivnih medija, paviljon je kreiran da komunicira sa posetiocima.

Paviljon "Hleb i reka" ima dva dela koji simbolizuju dan i noć, pet vrsta hleba koje su pratile srpski razvoj kroz duhovne i svetovne aspekte. Spoljna strana paviljona ukrašena je srednjovekovnom ornamentikom koja komunicira kroz vajarske sisteme ugrađene u sam objekat.

Na Kineskom međunarodnom uvoznom sajmu učestvuje 28 zemalja i 3.400 kompanija, a srpski paviljon privukao je pažnju svojom jedinstvenom simbolikom i bogatom kulturnom baštinom.

Kompanija "Fruškogorski vinogradi" iz Srbije izrazila je zadovoljstvo zbog izvoza svojih vina u Kinu, a kompanija "Volim" naglasila je uspeh svojih domaćih proizvoda na kineskom tržištu. Izložba i sajam predstavljaju značajan korak za srpske privrednike kako bi njihovi proizvodi bili dostupni širom sveta.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

BONUS VIDEO

Komentari (0)

Loading