LEVA RUKA, DESNI DŽEP! Šolak masno potkrada klijente i po Hrvatskoj: Zbog prevare tajkuna, korisnici BESNE

Autor:

Vesti

18.05.2023

22:03

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Korisnici Šolakovog "Telemaha" se žale da je nakon promene vlasništva došlo do pogoršanja rada korisničke službe.

LEVA RUKA, DESNI DŽEP! Šolak masno potkrada klijente i po Hrvatskoj: Zbog prevare tajkuna, korisnici BESNE

Foto: Profimedia

Tajkun Dragan Šolak potkrada klijente i u Hrvatskoj!

Naime, nakon što je "Junajted grupa", čiji je vlasnik ovaj srpski tajkun, kupila mobilnog operatera "Tele 2" u Hrvatskoj i promenila mu ime u "Telemah", broj prigovora korisnika na ovog mobilnog operatera se, prema dostupim informacijama, rapidno povećao.

Samo jednu u moru žalbi podneo je i Gojko. I (43) iz Vukovara, koji pripada srpskoj manjini u tom gradu. Kako objašnjava za Zaštitnik potrošača, kada je čuo da je "Srbin kupio mobilnog operatera u Hrvatskoj, odmah je prešao u njegovu mrežu"!

Međutim, kako dalje objašnjava, nedavno je shvatio da je žestoko pogrešio.

Istraživanje: "Telemah" najgori po kvalitetu mreže

Nedavno je u Hrvatskoj obavljeno istraživanje Hrvatske regulatorne agencije za mreže koje je obavljeno u saradnji s nemačkom firmom "Net Check GmbH" pokazalo da upravo Šolakov "Telemah" ima najmanji kvalitet mobilne mreže u toj zemlji. U merenju kvaliteta mobilnih mreža u Hrvatskoj prikupljeno je, navode, oko 2.500 uzoraka za govorne i više od 24.000 uzoraka za "podatkovne" usluge po svakom operatoru, a analizu su radili prema metodologiji tela evropskih regulatora za elektroničke komunikacije BEREC i Međunarodne telekomunikacijske unije (ITU).

Ovaj domaćin, koji pored toga što se bavi poljoprivredom radi i u jednom lokalnom preduzeću, kaže da sve račune izmiruje na vreme. Međutim, pre nešto više od mesec dana odlučio je da kao i njegove kolege plaćanje računa u njegovo ime obavi firma u kojoj je zaposlen, što je, kako objašnjava, gotovo normalna pojava u Hrvatskoj. 

Moj paket košta 31 evro mesečno, ali budući da često boravim u Srbiji, za koju sam vezan rodbinskim i prijateljskim vezama, često imam znatno veći račun! Tako mi je prošli mesec stiglo da platim 178 evra. Uvek sve platim pošteno, a prošlog meseca sam dao ovlašćenje da moja firma prebaci novac za mesečno dugovanje "Telemahu". Firma je to platila, za šta mi je dostavljen i dokaz. Međutim, u "Telemahu" su me opomenuli da račun nije plaćen - navodi Gojko.

Skinuli novac

Kako objašnjava, odmah je odlučio da kontaktira s korisničkim servisom ovog operatera, međutim, kako slikovito napominje, tada je usledio hladan tuš!

Kazali su mi da je novac uplaćen na njihov "stari broj računa", što je neverovatna neistina. Pa ja sam uvek plaćao na taj broj računa i nije bilo zamerki. Onda sam shvatio da nisam jedini prevaren i da ima još korisnika od kojih "Telemah" traži da plate račun dva puta! Mesec dana čekam da mi reše prigovor, niko mi ne odgovara. Čitao sam da su korisnici Šolakovih usluga nezadovoljni i u Srbiji, ali nisam mogao ni da pretpostavim da taj čovek usred Evropske unije sprovodi pljačku. Meni su pare skinute sa računa, ali izgleda da su ih u "Telemahu" stavili pod tepih - kaže sagovornik Informera.

Gojko navodi da je slučaj prijavio i lokalnim udruženjima potrošača, zbog čega se nada da će "Telemah" priznati grešku i, kako ističe, prestati da ga "uhodi" da plati račun koji je već plaćen.

Nemojte odustati

U Pokretu potrošača Srbije savetuju korisnika "Telemaha" koji tvrdi da je oštećen da svaku prepisku s tim operaterom vodi isključivo pismenim putem. Kako objašnjavaju, ukoliko njegova žalba bude odbijena, on bi trebalo da se obrati njihovom "Ministarstvu gospodarstva i održivog razvoja".

Oni imaju posebnu službu koja se bavi potrošačima. Mislim da je savet i za srpske i za hrvatske korisnike mobilnih usluga isti! Konverzaciju uvek treba voditi pismeno i sve dokaze dostaviti nadležnima. Apsolutno treba iscrpeti sva sredstva i ne treba odustajati - kazali su u Pokretu potrošača Srbije.

Inače, korisnici Šolakovog "Telemaha" se, kako pišu hrvatski mediji, žale da je nakon promene vlasništva došlo do pogoršanja rada korisničke službe, pojave problema s pripejd računima, te smanjenja brzine interneta. "Telemah" je pokušavao da promotivnim paketima usluga pokuša da pridobije korisnike, kako bi kompenzovao prethodne neprijatne situacije, ali kako stoje stvari, to im nije uspelo.

Do zaključenja izdanja od "Telemaha" nismo dobili odgovore na postavljena pitanja.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

BONUS VIDEO

 

Komentari (0)

Loading