ALIMENTACIONI FOND DOBIO VIRTUELNOG ASISTENTA! Samohrani roditelji će lakše dolaziti do informacija (FOTO)

Republika.rs

Autor:

Vesti

26.07.2025

16:34

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Ministarstvo za brigu o porodici i demografiju objavilo sjajne vesti.

ALIMENTACIONI FOND DOBIO VIRTUELNOG ASISTENTA! Samohrani roditelji će lakše dolaziti do informacija (FOTO)

Foto: shutterstock

Nakon uspostavljanja jedinstvenog Kontakt centra za pitanja građana u vezi sa korišćenjem sredstava iz Alimentacionog fonda, Ministarstvo za brigu o porodici i demografiju, u saradnji sa Kancelarijom za informacione tehnologije i elektronsku upravu, uz podršku Programa Ujedinjenih nacija za razvoj (UNDP) na zvaničnom sajtu ministarstva na adresi www.minbpd.gov.rs uspostavilo je digitalnog asistenta, zasnovanog na veštačkoj inteligenciji, koji pruža korisnicima odgovore na pitanja u vezi sa ostvarivanjem prava na privremeno izdržavanje iz fonda.

 

Virtuelni asistent implementiran je uz podršku Kabineta predsednika Vlade, a pokreće se klikom na ikonicu u donjem desnom uglu.

- Ovim omogućavamo građanima da se na jednostavan, lak, efikasan i moderan način informišu o svim koracima, uslovima, proceduri, rokovima i isplati novčanih sredstava iz Alimentacionog fonda. Virtuelni asistent dostupan je 24 sata svakog dana u nedelji. On pruža korisnicima osnovne podatke i vodi ih kroz proceduru. Na ovaj način znatno ubrzavamo proces pronalaženja potrebnih informacija i olakšavamo građanima - istakla je ministar za brigu o porodici i demografiju Jelena Žarić Kovačević.

Ona je podsetila da je Kontakt centar Ministarstva za brigu o porodici i demografiju, dostupan na broju 011 7455 399, uspostavljen u prvim danima usvajanja Zakona o ostvarivanju prava iz Alimentacionog fonda, čak pre njegovog stupanja na snagu, kako bi javnost bila što bolje obaveštena o svemu što se odnosi na ovaj državni mehanizam čiji je cilj zaštita dece koja su izložena ekonomskom nasilju od strane nesavesnih roditelja.

Navela je da se Ministarstvu posredstvom Kontakt centra obratilo oko 1.300 ljudi, dok je putem elektronske pošte odgovoreno na gotovo 300 pitanja koji su pristigli na mejl alimentacioni.fond@minbpd.gov.rs.

Operateri Ministarstva, koji su na raspolaganju korisnicima svakim radnim danom u terminu od 8.00 do 15.00 sati, obavili su na nekoliko stotina razgovora sa korisnicima na temu Alimentacionog fonda.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading