IZMISLILI PRETPLATU, PA ISKLJUČILI SIGNAL! Velika zbrka s računima ''Jetela'' - rade po principu ako prođe, prođe!

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Korisnik uzeo paket za dinar u prvih godinu i po dana, oni tražili da plati nepostojeću naknadu!

IZMISLILI PRETPLATU, PA ISKLJUČILI SIGNAL! Velika zbrka s računima ''Jetela'' - rade po principu ako prođe, prođe!

Foto: ST/Dragan Kadić

Velika zbrka je nastala prošlog meseca s računima "Jetela". Mnogi građani koji su kod ove kompanije uzeli pakete za dinar u prvih godinu ili godinu i po dana su isključeni jer nisu plaćali račune.

Umesto jednog dinara, njima se potražuje 352 dinara za svaki mesec korišćenja usluga. A prema prvobitnom ugovoru, koji su potpisali s ovom kompanijom, pretplata je bila samo dinar. Zbog ove zbrke mnogi su ostali bez interneta i televizije ni krivi ni dužni.

Foto: ST/Vladimir Lukić

Kompanija Jetel

Tako nam se jedan sugrađanin požalio da je napravio ugovor s "Jetelom" da prvih godinu i po plaća samo dinar. Tako je bilo prva dva meseca, a zatim je počeo da dobija račun na 352 dinara za pretplatu. Posle poziva korisničkom servisu utvrđena je greška u sistemu i bio je miran mesec dana, ali su nakon toga počeli da stižu novi računi na isti iznos.

LJUBAZAN POZIV

Sve je to trajalo do 20. jula, kada su mu isključeni i kablovska i internet, zbog neplaćenih računa, koji nisu ni postojali.

- Nisam mogao da verujem šta mi se dogodilo. Imam ugovor u kom jasno piše da prvih 18 meseci plaćam samo dinar, a zatim 2.500 dinara narednih pola godine. Takav je paket bio u oktobru prošle godine koji sam dobio od ove kompanije. Ali računi su počeli da stižu svakog meseca na 352 dinara za nekakvu pretplatu. Kad sam reagovao, rekli su mi da će te račune stornirati jer su pogrešile kolege. Sve do polovine jula ove godine, kada me je pozvala njihova ljubazna službenica i obavestila da će me isključiti ako do 20. jula ne platim 1.820 dinara - priča nam S. Đ. iz Beograda.

On ističe da je pokušao službenici "Jetela" da objasni da ima ugovor koji ne podrazumeva nikakvu pretplatu, ali je bilo uzaludno.

- Tačno 20. jula ujutru su mi isključili internet i televiziju. Odmah sam pozvao korisnički servis i objasnio o čemu se radi. Rekli su mi da verovatno imam još jedan aparat za drugi televizor, koji košta 352 dinara i naplaćuje se kroz pretplatu. Da nisam bio uporan da mi provere ugovor jer nemam nikakav drugi aparat, verovatno bih morao da platim lažni račun. Posle nekoliko minuta su utvrdili da su greškom izdali račune na po 352 dinara mesečno, obećali da će ih stornirati i da će mi u najkraćem roku uključiti signal - kaže S. Đ.

Od toga, kako navodi naš sugrađanin, naravno, nije bilo ništa toga dana:

- Kako ni posle 15 časova nisam imao internet i televiziju, pozvao sam ih. Opet sam ispričao istu priču, istu staru priču su ispričali i oni meni, da sam navodno dužan za još jedan aparat za drugi TV, pa su proveravali kada sam tvrdio da mi je obećano da će se računi stornirati... Utvrđeno je da sam u pravu i opet su rekli da će mi u najkraćem roku uključiti internet i televiziju.

Tu priči, ipak, nije kraj...

- Uspeo sam da nađem telefon operatera iz "Jetela" s kojim sam ugovorio paket i koji mi je rekao da je trebalo odmah da ga zovem i da će stornirati račune kroz sistem. Sve u svemu, internet i televiziju sam dobio tek sutradan oko 13 časova. Ne znam kome da se žalim za ove neprijatnosti koje sam imao. Znam da nisam jedini koji je imao ovakav problem s "Jetelom". Mnogi su dobijali pretplatu od 352 dinara za navodno drugi aparat za drugi televizor iako se to nigde ne navodi u ugovoru.

NISU ČISTA POSLA

S. Đ. navodi da, kada je pitao službenicu "Jetela" zbog čega mu nisu ranije isključili prijem signala, kada nije plaćao navodnu pretplatu osam meseci, rekla mu je da do sada nisu isključivali korisnike, ali da su odlučili da počnu s tim.

- Nisam mogao da verujem da jedna firma ne kažnjava pretplatnike koji ne plaćaju svoje obaveze ako su računi ispravni. Očigledno da tu nisu bila čista posla, da se radilo po sistemu ako prođe, prođe - zaključuje ogorčeni Beograđanin. S. Moravčević.

"Jetel": Kad se desi propust, mi odmah storniramo račun

Kontaktirali smo i s "Jetelom" i zatražili objašnjenje za ovakvu situaciju.

- "Jetel" jasno komunicira da je obaveze potrebno izmiriti do 20. u mesecu. Korisnici koji ne izmire svoje račune prvo budu suspendovani, a posle toga i isključeni s usluge, ali tek nakon 30 dana. Pretplata za inicijalni STB uređaj iznosi jedan dinar, dok se svaki dodatni uređaj ili tarifni dodatak naplaćuje kroz pretplatu, o čemu su korisnici jasno i transparentno informisani. Ukoliko korisnici smatraju da se dogodio propust u sistemu naplate, potrebno je da ulože žalbu zvaničnim putem, nakon čega se procenjuje situacija i utvrđuje validnost žalbe. Ako se propust desio, "Jetel" stornira iznos - navode u ovoj kompaniji.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

BONUS VIDEO

 

Komentari (0)

Loading