DA LI STE PRIMETILI DA SU PODNE PLOČICE U SVIM HIPERMARKETIMA MALE!? To nije slučajno, a stručnjak objašnjava u ČEMU JE FORA!

Autor:

Vesti

09.02.2023

20:51

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Dalibor Šumiga, specijalista za bihevioralni marketing i potrošačku psihologiju, objasnio je kako velike kompanije koriste bihevijoralni marketing da pridobiju potrašače.

DA LI STE PRIMETILI DA SU PODNE PLOČICE U SVIM HIPERMARKETIMA MALE!? To nije slučajno, a stručnjak objašnjava u ČEMU JE FORA!

Foto: ST/Dragan Kadić

Prodavnica

Kao primer je naveo zašto se u velikim prodavnicima stavljaju male pločice.

- Kad vučeš kolica i kad su ti male pločice, onda zvuk koji stvaraš je jači. Kad su velike je usporeniji i tiši. Kod malih pločica stvara se velika buka, ti onda usporavaš podsvesno, ti toga nisu svestan. Budući da usporavaš, poštaješ svesniji svoje okoline, više gledaš police - objasnio je on.

Video u kome je to objašnjeno možete pogledati ovde.

Bonus video:

 

 

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading