BOLJE DA SU ĆUTALI: Sramno objašnjenje skandalozne kampanje "Šamar rakije"!

Autor:

Vesti

18.10.2022

13:52

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Kompanija "Prime spirits", proizvođač i distributer alkoholnog pića "Šamar rakija", čija je skandalozni slogan podigao buru u Srbiji zbog poruke koja aludira na nasilje nad žena, konačno se oglasio.

BOLJE DA SU ĆUTALI: Sramno objašnjenje skandalozne kampanje "Šamar rakije"!

Foto: Pixabay, Shutterstock

Međutim, bar prema onome što su poslali u dopisu redakciji Republike, bolje da su ćutali.

U odgovoru na naša pitanja, iz "Prime spiritsa" su poručili da njihova reklamna poruka "usmerena na promociju ženske nezavisnosti" (?!).

Kako je tačno slogan "večeras ruž sa usana skida samo Šamar" poruka "usmerena na promociju ženske nezavisnosti" iz kompanije nisu objasnili.

Umesto toga, saopštenje prosleđeno našoj redakciji obiluje opštim mestima i jeftinim pokušajima samoreklamiranja.

Republika

Foto: Printscreen/Facebook/Rakija Šamar

 

Saopštenje prenosimo u celosti.

Društvena odgovornost i osvešcenost kompanije Prime spirits, proizvodača "Šamar" rakije, ogleda se u aktivnoj promociji emancipacije i nezavisnosti žena, osnaživanju njihove samostalnosti i samosvesnosti. Netrpeljivost, diskriminacija i nasilje apsolutno nisu kategorije u kojima je moguce pronaci i jednu promotivnu poruku brenda "Šamar". Cilj nam je da svakom marketinškom porukom ukažemo na to da konzumacija alkohola treba da bude pokretač dobrog raspoloženja, usmerena na uživanje, ali sa merom i uvek visokom svešću o odgovornosti koju sobom nosi. Ciljna grupa kojoj je bila namenjena objava na društvenim mrežama, a koja je izazvala negativne reakcije javnosti, jesu nezavisne, osvešćene, samostalne žene, koje uživaju u životu i provodu. Poruka je usmerena na promociju ženske nezavisnosti i borbu protiv tradicionalno podređenog
položaja žene i u noćnim izlascima. Poruka ni u jednom trenutku i ni na koji način nije komunicirala nasilje nad ženama. Ipak, izvinjavamo se (delu) javnosti, pre svega ženskoj populaciji na koju je reklama bila usmerena, zbog nedovoljno jasno kreiranog teksta objave, koji je doveo do nerazumevanja poruke
.

Republika

Foto: Tanjug/AP

 

Podsetimo, Republika je prva pisala o skandaloznoj medijskoj kampanji koju je prokomentarisala i Vesna Stanojević, koordinatorka Sigurne kuće.

Moj stav je da to treba zatvoriti, ukinuti, zabraniti, imajući u vidu celokupnu situaciju sa nasiljem u Srbiji - rekla je Stanojević za Republiku i dodala:

- Smatram da je to idiotizam! Da, baš taj termin, idiotizam! Sram bilo svakoga ko je to napravio i proizveo! - navela je naša sagovornica.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading